Gå til innhold

Christian Anker takker for seg!

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Anbefalte innlegg

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Kjære alle brukere!

Etter snart syv års arbeid med Doktor Online og drøyt seks år etter at tjenesten ble åpnet, avslutter jeg min deltakelse. Nå trenger jeg en hvilepause :-)

Arbeidet med Doktor Online har vært spennende og lærerikt. Den mest gledelige erfaringen er folks store vilje og evne til å hjelpe hverandre. I forum er det nesten alltid noen som er villig til å dele sine erfaringer og å gi noen oppmuntrende ord. Brukere som strever med å få barn, er forventningsfull gravid, bekymret småbarnsmor/far, har mistet en av sine nærmeste eller sliter med angst og depresjon mottar oftest god trøst og kloke innspill. Tjenesten har også gitt oss viktig innsikt i livene til andre brukere. De som har vært DOL-ere i noen år husker sikkert hvordan "Marit" delte sine siste uker av livet med oss da hun ble rammet av uhelbredelig kreft.

I det jeg avslutter min deltakelse i Doktor Online vil jeg oppfordre deg til å tenke over hvordan innleggene du skriver kan bli oppfattet av andre. Bruk ikke den anonymiteten nettet gir til å såre eller sette andre mennesker i en vanskelig situasjon.

Jeg ønsker på forskudd alle en riktig god jul og et godt nytt år :-)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83213-christian-anker-takker-for-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

2

• Amiga

2

• Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

1

• Vincent

1

Mest aktive i denne tråden

Hei Christian,

Alle vi som skriver her er deg en STOR takk skyldig.

En takk for det enorme arbeidet du har lagt ned i DOL. En takk for idéene, svarene, og ikke minst alle de timene for å få "systemet" til å fungere.

Jeg *vet* at DOL har reddet flere mennesker liv - like sikkert som livreddende kirurgi har reddet andre mennesker. Og DOL har dramatisk forbedret livskvaliteten til mange, mange flere som har fått hjelp, både på de fora du nevner, og også på Overgreps forum. Det forumet er nok litt spesielt fordi det fungerer som et selvhjelpsforum. Unikt på sin måte, og faktisk utrolig "effektivt".

Du fortjener en hvilepause. Jeg aner ikke hva du finner på når du er uthvilt, men jeg regner med at vi vil oppdage det ganske snart! ;-)

Ønsker deg ALT godt fremover til deg og familien, samt en godt jul og godt nyttår.

Med vennlig hilsen

Jeg er vel en av de som har vært her lengst av brukerne (siden september '96), og jeg har hatt mye glede av Dol hele veien. Både i tida jeg har vært gravid og etterpå, og på flere av fora her. Gode venner har jeg også fått på denne måten, og jeg er sikker på at jeg har mange med meg når jeg sier at Dol har beriket livene til mange på ulike måter.

Hvem kan vel glemme historien om Marit... Det virker ikke som om det er så lenge siden hun delte livet sitt med oss. Det hun hadde å fortelle har gjort veldig sterkt inntrykk. Slikt lærer man å verdsette dagliglivet og små selvfølgeligheter på en helt annen måte.

Takk for innsatsen du har gjort her inne! Lykke til videre også, både i jobbsammenheng og med kone og barn!

Klem fra

Annonse

Jeg er vel en av de som har vært her lengst av brukerne (siden september '96), og jeg har hatt mye glede av Dol hele veien. Både i tida jeg har vært gravid og etterpå, og på flere av fora her. Gode venner har jeg også fått på denne måten, og jeg er sikker på at jeg har mange med meg når jeg sier at Dol har beriket livene til mange på ulike måter.

Hvem kan vel glemme historien om Marit... Det virker ikke som om det er så lenge siden hun delte livet sitt med oss. Det hun hadde å fortelle har gjort veldig sterkt inntrykk. Slikt lærer man å verdsette dagliglivet og små selvfølgeligheter på en helt annen måte.

Takk for innsatsen du har gjort her inne! Lykke til videre også, både i jobbsammenheng og med kone og barn!

Klem fra

Du har gjort en fantastisk jobb, Christian Anker! Håper du en gang vil vende tilbake til dette. Lykke til videre iallfall.

Hadde forøvrig vært interesant å lest om denne marit, men de innleggene eksisterer kanskje ikke lenger?

Du har gjort en fantastisk jobb, Christian Anker! Håper du en gang vil vende tilbake til dette. Lykke til videre iallfall.

Hadde forøvrig vært interesant å lest om denne marit, men de innleggene eksisterer kanskje ikke lenger?

Her er den:

http://www.doktoronline.no/marit/marit1.shtml

Annonse

Takk for innsatsen fra en gammel bruker som er på avtrapping fra dette stedet. Det har gitt meg mange fine stunder, spennende opplevelser og sjangsen til å møte mange fine mennesker. Den første tiden fikk jeg også en del hjelp om diverse spørsmål. Hilste på deg og hunden på en av treffene.

Lykke til videre, lykke til med nye oppdrag.

Har blitt flink til å holde meg unna her siste året....

Der var den... jeg var ikke klar over at historien var lagt ut jeg. Har nettopp lest gjennom alt sammen nok en gang, og resultatet er tårer i strie strømmer og snufsende nese. Dette burde alle sammen lese...virkelig!

lina1365380363

Hei!

Har vært på dol noen mnd, spesiellt på rusterapien og psykiatrien, og vil si det er mye positivt her.

Folk støtter hverandre der, og en har alltid noe å lære av andre.

Ønsker deg lykke til videre og en riktig god jul.

Hilsen fra..............

ilene1365380268

Der var den... jeg var ikke klar over at historien var lagt ut jeg. Har nettopp lest gjennom alt sammen nok en gang, og resultatet er tårer i strie strømmer og snufsende nese. Dette burde alle sammen lese...virkelig!

Enig med deg Line!

Har grått meg gjennom alle innleggene hun skrev. Sterk kost, men en berikelse å lese.

Burde vært utgitt som en bok, slik at andre i lignende situasjon kunne få nytte av hennes opplevelser. Burde være pensum i sykepleiutdannelsen.

Christian Anker, du og de andre var tydelig viktige i livet hennes mot slutten.

Håper at jenta har det bra nå.

Stakkars, som måtte oppleve å miste både far og mor, så ung.

Bra at Marit skrev brev til henne også. Hun var flink å skrive.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...