Gå til innhold

Christian Anker takker for seg!

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

2

• Amiga

2

• Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

1

• Vincent

1

Mest aktive i denne tråden

eg har hengt på dol i ca 2 år no, og det har betydd enormt mykje.

*fomle med tastene*

skulle liksom prøve å oppsummere litt kva dol har betydd for meg, men eg får det ikkje til, for det har fletta seg inn i så mange nivåer av livet mitt. men nokre av dei viktigste personene i livet mitt no, har eg møtt via dol. og dol har hatt betydning for fleire av dei viktige erfaringene eg har gjort meg i løpet av 2 vanskelige, tøffe, spesielle og flotte år med psykiske problemer.

det er umulig for meg å forestille meg korleis ting ville sett ut uten dol. kanskje like bra, kanskje bedre, kanskje verre. men utvilsomt fattigere....

du kan trygt ta pause med stolthet over kva dol har vært/er/blir. håper du dukker opp igjen, enten det er som bruker eller noko anna.

god jul og godt nytt år til deg også, lykke til videre!

:)

Annonse

Ørkenvandreren

Takk for innsatsen. Du har i din tid klart å etablere et nettsted med en mix av faglige råd, hjelp til selvhjelp, tidsfordriv&moro, +++

At stedet har betydd, og betyr fortsatt, mye for mange, er vel udiskutabelt.

Lykke til med andre utfordringer.

God Jul og Godt Nytt År til deg og dine også.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...