Gå til innhold

Cola med vanilje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok med meg feil cola i går før jeg skulle på jobben. Ble kjempeskuffet - det verste jeg har smakt :(

Phøy og phy...

Den med kirsebær forsvant fort fra markedet den gangen den var under utprøving. Spørs om ikke den med vanilje slår litt bedre an..? Jeg har ikke smakt den, men regner med den hadde glidd ned.

Den eneste gangen jeg har vært kjempetørst og spyttet ut drikken igjen, var den gangen jeg var i California og kjøpte Dr.Pepper. Skulle liksom være Cola det og...

*Grøss*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83239-cola-med-vanilje/#findComment-447894
Del på andre sider

Den med kirsebær forsvant fort fra markedet den gangen den var under utprøving. Spørs om ikke den med vanilje slår litt bedre an..? Jeg har ikke smakt den, men regner med den hadde glidd ned.

Den eneste gangen jeg har vært kjempetørst og spyttet ut drikken igjen, var den gangen jeg var i California og kjøpte Dr.Pepper. Skulle liksom være Cola det og...

*Grøss*

Den med kirsebær har jeg faktisk noen bokser stående av. Ikke noe god og jeg kan ikke tenke meg at den med vanilje er noe bedre heller. Cola er igrunn noe jeg sjeldent drikker, syntes det er for søtt.

Dr.Pepper er faktisk ikke så verst Line, men den må være iskald.

Liker best vann og Nestea iste med fersken. Men nå var det jo ikke det det var snakk om her. Jeg bare sitter å våser, er sliten som juling etter barneselskap i går og familieselskap i dag. Sånt tar på :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83239-cola-med-vanilje/#findComment-447976
Del på andre sider

Den med kirsebær har jeg faktisk noen bokser stående av. Ikke noe god og jeg kan ikke tenke meg at den med vanilje er noe bedre heller. Cola er igrunn noe jeg sjeldent drikker, syntes det er for søtt.

Dr.Pepper er faktisk ikke så verst Line, men den må være iskald.

Liker best vann og Nestea iste med fersken. Men nå var det jo ikke det det var snakk om her. Jeg bare sitter å våser, er sliten som juling etter barneselskap i går og familieselskap i dag. Sånt tar på :-)

Dr. Pepper er jeg kurert for - på livstid! Det og akevitt. Fysjom!

Hehe... var i barneselskap i går vi og, det var ganske trivelig. Hodet mitt takler ikke mye bråk for tida uten at jeg blir "svimmel" og alt høres ut som et stort kaos, så jeg prøver å nyte stillheten mest mulig. Blir litt for lange "alene-hjemme-med-barna-runder" på meg. Faren kommer visst ikke nedover før til jul. Bare eksamen blir overstått nå på onsdag, skal jeg slappe av litt!

Sov godt da, Shandy!

*Klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83239-cola-med-vanilje/#findComment-448095
Del på andre sider

Annonse

Dr. Pepper er jeg kurert for - på livstid! Det og akevitt. Fysjom!

Hehe... var i barneselskap i går vi og, det var ganske trivelig. Hodet mitt takler ikke mye bråk for tida uten at jeg blir "svimmel" og alt høres ut som et stort kaos, så jeg prøver å nyte stillheten mest mulig. Blir litt for lange "alene-hjemme-med-barna-runder" på meg. Faren kommer visst ikke nedover før til jul. Bare eksamen blir overstått nå på onsdag, skal jeg slappe av litt!

Sov godt da, Shandy!

*Klem*

Lykke til med eksamen på onsdag da :-)

Sov godt du også og *klem* tilbake.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83239-cola-med-vanilje/#findComment-448104
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...