Gå til innhold

jeg vil aldri ha samme syn på turnere igjen :-)

Anbefalte innlegg

selvsagt ser jeg på alle kvinner som potensielle erobringer, om hun er ung, gammel, tykk eller tynn, ingen hindring, et hull er et hull...

kom skal vi knulle... eller no sånt... er det ikke det man pleier å si?

Prøver du å forføre en gammel frue? Jeg er god til å suge når jeg tar ut tennene.

Nu, kaffe.

Fortsetter under...

Prøver du å forføre en gammel frue? Jeg er god til å suge når jeg tar ut tennene.

Nu, kaffe.

selvsagt, og tennene kan du bare beholde inne, liker at det "risper" litt på staven, makes me feel alive:-)

sjekker alt som har potensialet...

Tagbar. Det skal hun ha.

Fine pupper.

Sjekket også ut hun Tanyadama som sto på siden der. Ukens babe, visstnok. Hun så jeg overhodet ikke noe tagbart i, og jeg kom ikke lenger enn til bilde nummer 3 før jeg stoppet i frykt for å ende opp som homofil.

Tagbar. Det skal hun ha.

Fine pupper.

Sjekket også ut hun Tanyadama som sto på siden der. Ukens babe, visstnok. Hun så jeg overhodet ikke noe tagbart i, og jeg kom ikke lenger enn til bilde nummer 3 før jeg stoppet i frykt for å ende opp som homofil.

er en del tagbare ladies der ja...

*glede seg til hun neste blir lagt ut*

Tagbar. Det skal hun ha.

Fine pupper.

pleier å ta fram henne når jeg føler at jobben suger...

http://www.onlinemagasinet.no/artikkel.asp?KatID=2&ArtID=393

blir jo ganske ofte det da :-)

Annonse

Hun har jo turningen da. I verdensklasse. Går nok an å leve av det.

Det er gamle griser som dere som narrer jenter til å kle av seg og blir utsatt for traumatiske opplevelser.

Bare se hva Ottar og Sør har av kunnskap på dette tema så klapper dere nok igjen munn!

He-he-he....det var så usakelig og naivt at det ble morsomt:-)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...