Gå til innhold

Kongen er død, lenge leve ???

Anbefalte innlegg

Hvem blir den nye Ankermannen? Jeg får en dårlig følelse når Christian akkurat har forlatt bygget, og sensuren øyeblikkelig hiver seg over forumet og sletter uskyldige forumundersøkelser a la "Tørker du deg i ræva?"

Går vi mørkere tider i møte?

Forøvrig synes jeg tråden "Christian Anker takker for seg" burde bli tidene lengste. Jeg er skuffet over mine meddolere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83358-kongen-er-d%C3%B8d-lenge-leve/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sendte ham en hilsen jeg *smil*

Forøvrig så synes jeg enkelte innlegg har en lite flatterende språkbruk.

Det er enklere å ta et slikt innlegg- som du hinter til- på alvor hvis det er formulert anneledes.

Så med den meninga er det riktig å slette slike innlegg spør du meg.

Ha en fin dag.

Jeg sendte ham en hilsen jeg *smil*

Forøvrig så synes jeg enkelte innlegg har en lite flatterende språkbruk.

Det er enklere å ta et slikt innlegg- som du hinter til- på alvor hvis det er formulert anneledes.

Så med den meninga er det riktig å slette slike innlegg spør du meg.

Ha en fin dag.

Det er nok mulig at "Tørker De Dem i rumpen etter å ha besøkt toalettet?" ville vært mere PK, men det får da være måte på. Det var ikke akkurat noe stor katastofe at det ble slettet (det var ikke startet av meg) men jeg bare lurer på om takhøyden er i ferd med å bli lavere?

Det er nok mulig at "Tørker De Dem i rumpen etter å ha besøkt toalettet?" ville vært mere PK, men det får da være måte på. Det var ikke akkurat noe stor katastofe at det ble slettet (det var ikke startet av meg) men jeg bare lurer på om takhøyden er i ferd med å bli lavere?

Det får bare vente å se hva som skjer ;-)

Gjest marengsen

Synes det bør være et _visst_ nivå her inne. Forsimplende søppelinnlegg (a la det som det refereres til her) bør lukes vekk.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...