Gjest flink Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Mens jeg sitter her å Doler , så spretter jeg opp inniblant og tar noen "rassier"! Til nå har jeg : Vasket alle vinduene inne , badet lillejente (+ matet henne og skiftet bleier) , vasket klær , lagt sammen og ryddet klesskapet til ungene, tatt ut av oppvaskemaskinen , vasket gulv , vasket 2 dass og tatt meg noen røyk !! Imponert og stolt over meg selv ;o) 0 Siter
Gjest k33 Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Ja, du er flink. Det var mye på kort tid. Jeg har langfra vært så effektiv. Har vært en liten tur i byen, legen og div. Nå sitter jeg og venter på at barna skal slutte skolen, vi skal ordne et par småting ti halvdelen som har bursdag i morgen. Ellers så ser jeg ut viduet her i ny og ne, er som en kritt hvit eventyr skog... Fortsatt fin dag *smil* 0 Siter
Gjest Hel72 Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Ja, du er flink. Det var mye på kort tid. Jeg har langfra vært så effektiv. Har vært en liten tur i byen, legen og div. Nå sitter jeg og venter på at barna skal slutte skolen, vi skal ordne et par småting ti halvdelen som har bursdag i morgen. Ellers så ser jeg ut viduet her i ny og ne, er som en kritt hvit eventyr skog... Fortsatt fin dag *smil* Det har jeg også.....bursdag, imorgen åltså...!! 0 Siter
Line Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Flink du er! Jeg har bare sendt ungene avgårde i barnehagen, og i farta glemt at de skulle hjem til et tvillingpar på besøk i dag. Kom selvsagt for sent, så jeg måtte kjøre dem dit, etter å ha vært hjemom og hentet snøbuksa til guttungen. Handling etterpå, sammenbretting av klær fra et stappfullt tørkestativ, og veldig lite effektiv lesing til eksamen. Og jeg som har eksamen på onsdag *sukk*. Får panikklese siste natta. Det er så mye annet å finne på i mellomtida, det er jo jul snart! :-o Sitter med en sjokolade og kaffe (skikkelig sunn, ja...) mens jeg surfer litt nå. Er imponert over innsatsen din! Jeg har ikke skjønt hvordna det er å "sprette opp" enda jeg. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Må si du har vært flink, ja ;-) Det kunne ha vært meg for noen år siden ;o) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Det har jeg også.....bursdag, imorgen åltså...!! Gratulerer med dagen i morgen ;-)! 0 Siter
Solsikke Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Hmmm skulle ønske det var meg. Futten forsvant liksom ut av meg da jeg satte meg for å spise frokost i 830 tiden. Da hadde jeg fått ungene på skolen, ryddet etter frokosten, satt på oppvaskmaskinen, gått tur med hunden, sluppet ut katta til naboen, tatt ut av vaskemaskinen og satt på en ny en. Hengt opp de våte klærne. Også satte jeg meg og piff så var all energien og overskuddet borte. Sovna på sofan og vel... nå er dagen nesten over. 0 Siter
Gjest Hel72 Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Gratulerer med dagen i morgen ;-)! Thank You! Håper min bedre halvdel også skal noen "ærend" i byen idag :-) 0 Siter
Gjest k33 Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Det har jeg også.....bursdag, imorgen åltså...!! Oki, gratulere en masse på forskudd da... 0 Siter
kritikeren Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Hei du kunne vet stolt av deg sel vhadde det ikke vert for den røyken hi hi ))) Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.