Gå til innhold

<Jeg er egentlig ganske effektiv i dag !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens jeg sitter her å Doler , så spretter jeg opp inniblant og tar noen "rassier"!

Til nå har jeg :

Vasket alle vinduene inne , badet lillejente (+ matet henne og skiftet bleier) , vasket klær , lagt sammen og ryddet klesskapet til ungene,

tatt ut av oppvaskemaskinen , vasket gulv , vasket 2 dass og tatt meg noen røyk !!

Imponert og stolt over meg selv ;o)

Skrevet

Ja, du er flink.

Det var mye på kort tid.

Jeg har langfra vært så effektiv. Har vært en liten tur i byen, legen og div.

Nå sitter jeg og venter på at barna skal slutte skolen, vi skal ordne et par småting ti halvdelen som har bursdag i morgen.

Ellers så ser jeg ut viduet her i ny og ne, er som en kritt hvit eventyr skog...

Fortsatt fin dag *smil*

Skrevet

Ja, du er flink.

Det var mye på kort tid.

Jeg har langfra vært så effektiv. Har vært en liten tur i byen, legen og div.

Nå sitter jeg og venter på at barna skal slutte skolen, vi skal ordne et par småting ti halvdelen som har bursdag i morgen.

Ellers så ser jeg ut viduet her i ny og ne, er som en kritt hvit eventyr skog...

Fortsatt fin dag *smil*

Det har jeg også.....bursdag, imorgen åltså...!!

Skrevet

Flink du er!

Jeg har bare sendt ungene avgårde i barnehagen, og i farta glemt at de skulle hjem til et tvillingpar på besøk i dag. Kom selvsagt for sent, så jeg måtte kjøre dem dit, etter å ha vært hjemom og hentet snøbuksa til guttungen.

Handling etterpå, sammenbretting av klær fra et stappfullt tørkestativ, og veldig lite effektiv lesing til eksamen. Og jeg som har eksamen på onsdag *sukk*. Får panikklese siste natta. Det er så mye annet å finne på i mellomtida, det er jo jul snart! :-o

Sitter med en sjokolade og kaffe (skikkelig sunn, ja...) mens jeg surfer litt nå.

Er imponert over innsatsen din! Jeg har ikke skjønt hvordna det er å "sprette opp" enda jeg.

Skrevet

Må si du har vært flink, ja ;-)

Det kunne ha vært meg for noen år siden ;o)

Skrevet

Gratulerer med dagen i morgen ;-)!

Skrevet

Hmmm skulle ønske det var meg. Futten forsvant liksom ut av meg da jeg satte meg for å spise frokost i 830 tiden. Da hadde jeg fått ungene på skolen, ryddet etter frokosten, satt på oppvaskmaskinen, gått tur med hunden, sluppet ut katta til naboen, tatt ut av vaskemaskinen og satt på en ny en. Hengt opp de våte klærne. Også satte jeg meg og piff så var all energien og overskuddet borte. Sovna på sofan og vel... nå er dagen nesten over.

Skrevet

Gratulerer med dagen i morgen ;-)!

Thank You! Håper min bedre halvdel også skal noen "ærend" i byen idag :-)

Skrevet

Oki, gratulere en masse på forskudd da...

:)

Skrevet

Hei

du kunne vet stolt av deg sel vhadde det ikke vert for den røyken hi hi :))))

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...