SierDuDet Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Noen hadde lagt ut det her på et hockeydiskusjonsforum nå. Dette er trivsel http://www.fitnessboard.com/phpBB/viewtopic.php?topic=100010231&forum=7&23 0 Siter
nolte Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Kunne gått tenkt meg å bli trøkt oppi vantet av de spillerne der.... Det verste er vel at det kom til å bli vel mye høy kølle... 0 Siter
nolte Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 uff... "godt" ble faen meg "gått".... *skader meg selv* ;-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 25. november 2002 Forfatter Skrevet 25. november 2002 Kunne gått tenkt meg å bli trøkt oppi vantet av de spillerne der.... Det verste er vel at det kom til å bli vel mye høy kølle... Ja, jeg kunne også tenkt meg et lite møte med disse jentene Faren for høy kølleføring hadde nok utvilsomt vært til stede 0 Siter
kritikeren Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Hei gris vel jeg treffer mange jenter som er søtere en det daglig, dessuten er det mange ulemperm med damer på panseret, du for fettflekker i lakken, du ødelegger linjene til bilen og du for dårlig sikt lol:) Hilsen 0 Siter
kritikeren Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Hei gris vel jeg treffer mange jenter som er søtere en det daglig, dessuten er det mange ulemperm med damer på panseret, du for fettflekker i lakken, du ødelegger linjene til bilen og du for dårlig sikt lol:) Hilsen 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 la oss si det sånn... SAMLING I RUNDVANDT :-) jeg er nesegrus av beundring :-) 0 Siter
Line Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Jeg og vil ha sånn mage..! In my dreams... :o/ (neida, jeg tyvtittet ikke på linken 0 Siter
SierDuDet Skrevet 25. november 2002 Forfatter Skrevet 25. november 2002 Jeg og vil ha sånn mage..! In my dreams... :o/ (neida, jeg tyvtittet ikke på linken Tror ikke akkurat at du har store problemer med å få sånn mage. Det er bare å trene litt og spise litt skikkelig. Du har jo ikke akkurat voldsomt med fett på kroppen 0 Siter
Line Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Tror ikke akkurat at du har store problemer med å få sånn mage. Det er bare å trene litt og spise litt skikkelig. Du har jo ikke akkurat voldsomt med fett på kroppen Er ikke problemer med å få sånn mage om man lar være å spise, men det varer bare ca en dag eller to, så er den flate magen borte Så jo, det er nok problemer for meg å få sånn mage. 0 Siter
Gjest Hydra 1 Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Men var det ikkje litt vel mykje lebestift? Ikkje? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 25. november 2002 Forfatter Skrevet 25. november 2002 Er ikke problemer med å få sånn mage om man lar være å spise, men det varer bare ca en dag eller to, så er den flate magen borte Så jo, det er nok problemer for meg å få sånn mage. Der tar du utrolig feil. Du vil aldri få en sånn mage om du slutter å spise. Tvert i mot. Du måtte nok spist langt mer enn du gjør i dag, dog mye sunnere mat enn hva du er vandt med (med mindre du er en kostfrik ut av en annen verden, og det tviler jeg på at du er ). 0 Siter
SierDuDet Skrevet 25. november 2002 Forfatter Skrevet 25. november 2002 Ja ja, for mannfolk så ;-) Det var derfor jeg skrev: Til gutta. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Hva???!! Det er jo ingen kommentarer på jentenes lår, puppestørrelse eller benlengde her??!! Jøssenavn....hvor er kritikerne i kveld da? *ler* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 25. november 2002 Forfatter Skrevet 25. november 2002 Men var det ikkje litt vel mykje lebestift? Ikkje? Typisk kjerringer. Her snakker vi om to perfekte kvinnfolk. Kroppene er fenomenale, og ansiktene er modellpene, og likevel henger du deg opp i leppestiften, som vi gutta ikke engang aner om var der... Makan... Ikke rart dere kvinnfolka får komplekser. Mens vi gutta ser på helheten i kvinnfolka, alstå kroppen fra topp til tå, så henger du deg opp i vannvittige ting som leppestift. Det er vel nummeret før noen kommenterer håret deres også. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 25. november 2002 Forfatter Skrevet 25. november 2002 Hva???!! Det er jo ingen kommentarer på jentenes lår, puppestørrelse eller benlengde her??!! Jøssenavn....hvor er kritikerne i kveld da? *ler* Jeg ser på helheten. Ikke puppestørrelse, lår, høyde, osv. Disse jentene så perfekte ut. De var veltrente, og ga meg det sparket jeg trengte for å komme meg tilbake til treninga 0 Siter
Gjest Hydra 1 Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Typisk kjerringer. Her snakker vi om to perfekte kvinnfolk. Kroppene er fenomenale, og ansiktene er modellpene, og likevel henger du deg opp i leppestiften, som vi gutta ikke engang aner om var der... Makan... Ikke rart dere kvinnfolka får komplekser. Mens vi gutta ser på helheten i kvinnfolka, alstå kroppen fra topp til tå, så henger du deg opp i vannvittige ting som leppestift. Det er vel nummeret før noen kommenterer håret deres også. Men eg fann berre EIN ting å klage på da, det var vel bra? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Jeg ser på helheten. Ikke puppestørrelse, lår, høyde, osv. Disse jentene så perfekte ut. De var veltrente, og ga meg det sparket jeg trengte for å komme meg tilbake til treninga Jeg kødder!!!!!!! Poenget er at utseendet alltid blir kommentert negativt uansett hvor pene de er.. Stort sett av jenter vel og merke da;) Og jeg ser at leppestiften ble kommentert..*flirer* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 25. november 2002 Forfatter Skrevet 25. november 2002 Men eg fann berre EIN ting å klage på da, det var vel bra? Problemet er at du fant noe å klage på. Det er sånn dere jenter er. Ser man en jente på gata som man synes ser helt råååååå ut, og forteller det til venninna man går sammen med, så finner hun en feil på henne. Poenget er at dere ikke er stabile for fem flate. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.