Gå til innhold

Interessant om dag sørskaar

Anbefalte innlegg

Hei dag søsrkaar er legen som behandler den jent amed leddgikt som jeg har snakket om her så mange ganger, når jeg har søkt etter ting om han finner jeg at han er nektet godkjennig som spesialist, jeg syns det er interessant vordan kan ha da bestemme behandling for barn les her jeg skjønner ikke

http://www.legeforeningen.no/index.db2?id=9218

jeg skjønner ikke dette her kanskje noen syns det er interessant

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83396-interessant-om-dag-s%C3%B8rskaar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har en helt egen evne til å tolke det du leser..

Når man skal ha en spesialisttittel kreves det i de fleste sammenhenger at man har fulgt et fast oppsett av kurs og videreutdanning. Så kan man jo søke om dispensasjon for disse reglene dersom man mener at man har tilegnet seg kunnskapene på annet vis og evt. har lang fartstid innen fagfeltet.

I artikkelen du linker til står det at legens fagkunnskaper ikke på noen måte trekkes i tvil. Hva er problemet ditt?

Du har en helt egen evne til å tolke det du leser..

Når man skal ha en spesialisttittel kreves det i de fleste sammenhenger at man har fulgt et fast oppsett av kurs og videreutdanning. Så kan man jo søke om dispensasjon for disse reglene dersom man mener at man har tilegnet seg kunnskapene på annet vis og evt. har lang fartstid innen fagfeltet.

I artikkelen du linker til står det at legens fagkunnskaper ikke på noen måte trekkes i tvil. Hva er problemet ditt?

Hei

det er bare det at han benevnes som spesialist og lager et program jeg trodde det var krav til slik, jeg fant også noe interesant i en annen artikkel der det stod om kompetansegruppen for revmatisme og der er han ikke nevnt som lege på revmatisme men som ekspert på et eller annet cellebehandling det var noe andre som stod som legen på revmatisme

i tillegg har han nå en politianmeldelse mot seg han er anmeldt for brudd på helsepersonellloven og på¨pasientvernloven og for og stå og gi falsk forklaring i fylkesnemda,det skal bli interesant og se vordan det går han benektet blodprøver han viste var tatt i saken om jenta med leddgikt han er også meldt til fylkeslegen det skal bli spenende og se det

det er derfor jeg syns dette blir litt interesant skjønner du det jeg ville bare fortelle det syns du det var galt, skulle jeg ikke gjort det, det er mange her som har lest om denne saken om jenta jeg tenkte det var interesant.

det står en artikkel om henne i allers også fra forrige uke som også er interesant vor du kan lese om va de har gjort vis du er intersert, hoper du skjønner poenget med vorfor jeg skrev det

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...