Gå til innhold

Hadde dere tillatt dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kåre Knall

Tillatt? Kva kan du gjere liksom, låse henne inne?

Er det ikke litt kjipt for meg å sitte hjemme mens hun drar til syden med denne kameraten. Sover i samme leilighet, kanskje de bare har en seng, bader sanmen og gjør ting sammen +++ i en hel uke mens jeg ikke vet hvem denne kameraten er?

Er det ikke litt kjipt for meg å sitte hjemme mens hun drar til syden med denne kameraten. Sover i samme leilighet, kanskje de bare har en seng, bader sanmen og gjør ting sammen +++ i en hel uke mens jeg ikke vet hvem denne kameraten er?

Tror poenget hans/hennes var at duikke kan nekte din kjæreste å dra med han.

Hva med å snakke med henne og fortelle hva du føler?

Kommunikasjon er ikke det dummeste man kan ha i et forhold.

Annonse

Definitivt kjipt, og det er jo opptil deg om du vil vere saman med ei som gjer slike ting. Og opp til henne om ho vil gjere det likevel.

Jeg ville ikke latt henne dratt, om jeg ikke fikk være med selv. Forholdet hadde ikke overlevd for mitt vedkommende om partneren min dro alene.

Samboeren min ville aldri spurt meg om tillatelse til noe sånt, han er tross alt et fritt menneske.

Men jeg tviler i grunnen på at han ville gjort noe sånt. Det hender han er på besøk hos eksen og sønnen, men å reise på ferie med noen fremmede i stedet for meg tviler jeg på at han gjør.

Gjest enkelt og greit

Jeg tar aldri ord som "du får ikke lov" i min munn ovenfor kjæresten min. Det vil si, hvis hun i fullt alvor sa til meg at hun virkelig vurderte et slikt tilbud, ville hun ikke lenger vært min kjærest.

Man må velge kjærester som vet å prioritere riktig!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...