Gå til innhold

Har Moby produsert for Guns'n Roses?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aner ikke.

Guns'n Roses er uansett veldig ut, og holdes bare igang pga Axel som ikke har noe annet å gjøre om dagen.

Hva i all verden har det med saken å gjøre..?

Grunnen til at jeg lurte, var at jeg nettopp så intervju med Moby åp MTV, der Guns'n Roses ble nevnt. Fikk ikke med meg sammenhengen.

Syntes bare det hørtes så rart ut..

Hva i all verden har det med saken å gjøre..?

Grunnen til at jeg lurte, var at jeg nettopp så intervju med Moby åp MTV, der Guns'n Roses ble nevnt. Fikk ikke med meg sammenhengen.

Syntes bare det hørtes så rart ut..

Det er ikke så rart. Jeg skal ikke avkrefte eller bekrefte noe som helst, men for en del år siden gikk det rykter om at Guns'n Roses skulle gjennoppstå med tecknotakter.

Jeg tror til og med de lagde en låt til en eller annen film en gang, hvor de hadde tecknotakter.

Om Moby har produsert for G´nR vet jeg ikke noe om. Med å produsere går jeg ut fra at du mener å produsere skiva, og ikke skrive låter, noe som ikke er en produsents jobb. Anyway, det er iallefall skremmende hvis Moby skal _skrive_ låter for G´n R, siden mye av det de guttene gjorde for et 10-år og lengre siden var absolutt genialt. De har evner nok i massevis. Om de bare klarer å holde seg dopfrie, da. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...