Gå til innhold

Jippi! Jeg er syk!

Anbefalte innlegg

Veeel, jeg er jo ikke glad for dette da, og jeg beklager om denne overskriften provoserer.

MEN, det å endelig få en diagnose gjør ting så utrolig mye lettere for meg!

Var hos nevrolog idag, og fikk fire diagnoser som alle har med søvnproblemer å gjøre.

Jeg har heldigvis ikke narkolepsi, men jeg har bl.a. noe som heter forskjøvet søvnfasesyndrom. Det innebærer at min "innvendige klokke" ikke går som den skal, og at jeg ikke får sove til normal tid, og heller ikke greier å stå opp til skolen.

Nå har jeg fått to typer medisiner, samt en energilampe, + at legen skrev brev til skolen om at jeg har krav på lenger tid på eksamen og at det bør ordnes en fleksitis-løsning på undervisningen.

Åh, jeg er såå glad, dette løser så utrolig mange problemer!

Jeg har jo i lengre til følt at jeg er lat og ikke fungerer til noe som helst, nå har jeg endelig fått bekreftelse på at det ikke er "min feil"!

Det er synd at jeg er syk selvfølgelig, men nå var det faktisk en lettelse å få en diagnose :o)

*føler seg ikke fullt så udugelig og lat lenger*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83431-jippi-jeg-er-syk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm...øh gratulerer.. ;0) Jeg skrev en prosjektoppgave om akkurat det der i fjor. Det er ei dame borti østfold som har ei hjemmeside om temaet. Hun har en sønn med samme diagnose.

Søk på forsinket søvnfasesyndrom, så finner du den sikkert hvis du er interessert.

Håper det går lettere på skolen nå som du har fått litt hjelp :0)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83431-jippi-jeg-er-syk/#findComment-448955
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...