Gå til innhold

Kjøp av strykejern

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gutt på 22

Her finner du lokal forhandler:

http://www.bosch-hvitevarer.com/

Hadde allerede sjekket den siden du nevner, men Expert og Elkjøp sine sider viser at de ikke fører denne modellen.

Men takk for hjelpa uansett. :)

Kanskje en "wild shot", men hvis noen tilfeldigvis har kommet over dette strykejernet i en eller annen forretning: Bare å si ifra! ;)

Hadde allerede sjekket den siden du nevner, men Expert og Elkjøp sine sider viser at de ikke fører denne modellen.

Men takk for hjelpa uansett. :)

Kanskje en "wild shot", men hvis noen tilfeldigvis har kommet over dette strykejernet i en eller annen forretning: Bare å si ifra! ;)

I mellomtiden kan jeg anbefale deg et vaskeri. Ustrøket sengetøy er fy.

I mellomtiden kan jeg anbefale deg et vaskeri. Ustrøket sengetøy er fy.

Jeg stryker aldri sengetøy...?

Er det virkelig fy?

Hehe, jeg har ikke pakka opp strykejernet ennå jeg, og jeg flytta for snart to måneder siden! Men så har jeg heller ikke fått meg gardiner da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...