Gå til innhold

Anngående homofili

Anbefalte innlegg

Selv om innlegget ditt selvsagt er helt på trynet har du likevel et slags poeng. Det var ufattelig mange håpløse klissenavn på en gang i den navnetråden.

Seksuell legning bestemmes neppe av navnet, men likevel... en mann skal _trives_ med å presentere seg. Resten av livet.

Fortsetter under...

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

39

• dewey

10

• Ulv I Faarikaal

7

• Line

6

Mest aktive i denne tråden

Neida, jeg er helt normal :)

Jeg vil for øvrig tro at det bare er et tidsspørsmål før onkelen din som heter Per-Kristian, står fram.

Vi sang også på skolen. Det husker jeg jo veldig godt. Læreren min ville til og med ha meg til å joine skikkelig kor, siden jeg ifølge henne hadde så fin stemme.

Men jeg er glad ikke det skjedde. Det kunne jo fått katastrofale utfall, i hvertfall i forhold til min legning.

Står fram som hva da? *S*

Hva er det _verste_ du forbinder med en som heter Per-Kristian - homofil finansminister eller trippeldrapsmann?

Annonse

Kevin er nevnt fordi det er i samme klasse som Clint og dessuten Steve (uttalt som det skrives): Engelskklingende navn som uttales på norsk og er noe så inni hælvete harry.

Forøvrig er jeg helt enig i at det var litt fjernt av herr og fru Hagen å kalle ungen sin for Rimi, men gjort er gjort.

Jeg synes det er litt snålt av herr og fru Nystrøm å kalle datteren sin for Aqualene....

men neppe homofilt, så da er det vel greit1 ;-)

Er spent på hva du mener om Emil, Dennis, Trond, Bernt, Rune??

Emil: Tja... det er ikke det verste om ungen er svensk.

Dennis - Grusomt.

Trond - Nja... helt ok, men ville ikke valgt det selv.

Bernt - Drikker du så tidlig på morran, Saaara?

Rune - Ikke grusomt, men jeg kjenner noen Runer og de har en større tendens enn f.eks. Ronnyene til å sitte inne noen mnd i ny og ne :)

Står fram som hva da? *S*

Hva er det _verste_ du forbinder med en som heter Per-Kristian - homofil finansminister eller trippeldrapsmann?

Et meget godt spørsmål.

Selvsagt er jeg mer skaptisk til en homofil høyrepolitiker enn en fyr som ble småpissed på sin familie.

Annonse

Hehe, nei jeg vil nok heller ikke se for meg den mannen skikkelig pissed :)

Du forresten:

ser ellers av et av dine andre svar her inne at du vegrer deg fra å komme med forslag til mer heterofile navn.

Er ikke det et typisk tegn på at man er litt småskeiv at man ikke er mer trygg på sin egen seksualitet enn som så? ;-)

(kunne ikke dy meg!! *S*)

Du forresten:

ser ellers av et av dine andre svar her inne at du vegrer deg fra å komme med forslag til mer heterofile navn.

Er ikke det et typisk tegn på at man er litt småskeiv at man ikke er mer trygg på sin egen seksualitet enn som så? ;-)

(kunne ikke dy meg!! *S*)

Jeg har da ikke homofobi :)

Ikke kom her og fortell meg at du også tok alt jeg skrev blodig alvorligt. Trodde det bare var hun "mødre ruuuuuuuuuuler" dama, som gjorde det :)

Ulv I Faarikaal

Tja - om macho er et mål i seg selv.

Men hei - jeg har ikke vært ute på kjøttmarkedet på årevis, så jeg vet ikke hva som blir etterspurt for tiden.

Myke menn er ut, nå tror jeg det er intelligens som er tingen. Det er fire fem egenskaper som går igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...