Gå til innhold

Anngående homofili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

39

• dewey

10

• Ulv I Faarikaal

7

• Line

6

Mest aktive i denne tråden

Jeg har da ikke homofobi :)

Ikke kom her og fortell meg at du også tok alt jeg skrev blodig alvorligt. Trodde det bare var hun "mødre ruuuuuuuuuuler" dama, som gjorde det :)

;-)

Neida, absolutt ikke! Men det var bare litt artig å kommentere litt om det! *S*

Nå er ikke spm om navn er homofile eller ikke det som opptar meg mest, men jeg har flere ganger overhørt menn som vegrer seg fra å si noe pent om andre menn, fordi de er drit-engstelige for å at noen skal tro at de er litt bifile.

Og e.m.m. er det et klart tegn på at man ikke er helt trygg på sin egen seksualitet! ;-)

Det er jo ikke noe galt med Chello. Ikke er det noe galt med Ballet eller Golf heller, men det er homofilt.

Gitar og trommer er tingen.

Han trenger ikke bare bli skolert i den type instrumenter, vøttø! Litt klassisk input er ikke det dummeste han kan få. Ikke det mest homofile heller, for den saks skyld. :o)

Han trenger ikke bare bli skolert i den type instrumenter, vøttø! Litt klassisk input er ikke det dummeste han kan få. Ikke det mest homofile heller, for den saks skyld. :o)

Klassisk lar man dem velge selv når de blir gamle nok til å verdsette god musikk.

Så klin heller til med litt Ozzy i starten.

Annonse

Men da kommer han sikkert aldri til å velge det!!!!! Hehe :o)

Joda, ikke noe mas.

Jeg kan f.eks. nyte klassisk, selv om jeg hele livet har hørt på hardrock.

Det er langt flere klassiske innslag i den typen musikk, enn det er i dagens bråk (teckno, dance og mongomusikk).

Så det er ingen dum ide og lære han opp innen den genren, om du vil at han skal bli kulturel.

Bare se på meg: Full av kultur!

Joda, ikke noe mas.

Jeg kan f.eks. nyte klassisk, selv om jeg hele livet har hørt på hardrock.

Det er langt flere klassiske innslag i den typen musikk, enn det er i dagens bråk (teckno, dance og mongomusikk).

Så det er ingen dum ide og lære han opp innen den genren, om du vil at han skal bli kulturel.

Bare se på meg: Full av kultur!

Du har et poeng ang. klassisk oppbygging av "hard" musikk. Men jeg tror neppe du er en veldig kulturell person. :o)

Du har et poeng ang. klassisk oppbygging av "hard" musikk. Men jeg tror neppe du er en veldig kulturell person. :o)

Jeg leser, skriver, hører på musikk, har en voldsom god musikksmak, elsker film og går på kàfe.

Kan man bli mer kulturell?

:)

Jeg leser, skriver, hører på musikk, har en voldsom god musikksmak, elsker film og går på kàfe.

Kan man bli mer kulturell?

:)

Ja, man kan gå på koserter, teater, kino (regner med at du har drista deg dit, i det minste!*s*), kunstutstillinger, opera osv. Det kaller jeg mer kulturell. Selv om du har et snav av kultur, dah! :o)

Ja, man kan gå på koserter, teater, kino (regner med at du har drista deg dit, i det minste!*s*), kunstutstillinger, opera osv. Det kaller jeg mer kulturell. Selv om du har et snav av kultur, dah! :o)

Jeg går ikke på kunstutstillinger, dog ble jeg mektig imponert over utstillingen på rådhusplassen si sommer. Verden i bilder tror jeg utstillingen het. Meget pent.

Men ikke faen om jeg hadde giddi og gått på f.eks. Hennie Onstad senteret for å se på kunst.

Jeg liker heller ikke dikt.

Teater? Nei, jeg liker ikke norske skuespillere. De overspiller alle som en på film, og jeg tør ikke engang å tenke på hvor grusomme de er på eventuelle teaterforestillinger.

Emil: Tja... det er ikke det verste om ungen er svensk.

Dennis - Grusomt.

Trond - Nja... helt ok, men ville ikke valgt det selv.

Bernt - Drikker du så tidlig på morran, Saaara?

Rune - Ikke grusomt, men jeg kjenner noen Runer og de har en større tendens enn f.eks. Ronnyene til å sitte inne noen mnd i ny og ne :)

Sønnen min heter Dennis!!!!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...