Gå til innhold

Anngående homofili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

39

• dewey

10

• Ulv I Faarikaal

7

• Line

6

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror Rocky og Rambo er litt ut.

I dag er det mer Aragorn og Legolas som er inn. Eventuelt Aragorn og Borimir.

Skal tro hva Aragorn og Borimir betyr egentlig? Tenk om noen døper ungen sin Borimir og finner ut at det betyr sildesalat på Tyrkisk eller noe...

Hvilket får meg til å tenke på, der mutter jobber, (asylmottak) var det ei dame som het Kari. Da mottaket rant fullt av kosovoalbanere måtte hun bruk mellomnavnet sitt istedet, fordi Kari betyr penis på deres språk...

Skal tro hva Aragorn og Borimir betyr egentlig? Tenk om noen døper ungen sin Borimir og finner ut at det betyr sildesalat på Tyrkisk eller noe...

Hvilket får meg til å tenke på, der mutter jobber, (asylmottak) var det ei dame som het Kari. Da mottaket rant fullt av kosovoalbanere måtte hun bruk mellomnavnet sitt istedet, fordi Kari betyr penis på deres språk...

Og så måtte hun bytte navn?

Tenk hvor mange skuffa Dick'er det er i USA om de skal måtte bytte navn bare pga deres navn...

Og så måtte hun bytte navn?

Tenk hvor mange skuffa Dick'er det er i USA om de skal måtte bytte navn bare pga deres navn...

Ja, eller hun brukte mellomnavnet istedet. Blei litt slitsomt i lengden med folk som først stod med haka nedpå tredje knapphøl, og deretter gapflirte hver gang hu viste seg... :0)

Joda, ikke noe mas.

Jeg kan f.eks. nyte klassisk, selv om jeg hele livet har hørt på hardrock.

Det er langt flere klassiske innslag i den typen musikk, enn det er i dagens bråk (teckno, dance og mongomusikk).

Så det er ingen dum ide og lære han opp innen den genren, om du vil at han skal bli kulturel.

Bare se på meg: Full av kultur!

"Det er langt flere klassiske innslag i den typen musikk, enn det er i dagens bråk (teckno, dance og mongomusikk)."

Du er et geni SDD!!!!

AMEN!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...