Gå til innhold

Noen som er stødige i tysk her?

Anbefalte innlegg

http://www.Ahhhmp3s.com

Står det noe om instruksjoner for download her? Jeg får ikke frem siden selv om jeg har slått av brannmurn min, så jeg lurer på om det er noe som jeg må gjøre for å kunne starte nedlastningen. Noen som ser noe? Skjønner ikke filla av dette jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83494-noen-som-er-st%C3%B8dige-i-tysk-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... dann gibst du eine Problem!

:o)

Ich habe eine hunden das sagens geboffen-geboffen.

Nærmeste jeg kommer.*L*

Meine Opa ist Dopa. For ikke å glemme en informasjonsfilm vi så på skole tror jeg.............. Der ble det sagt Jah, das ist schøøn Helga, Ich habe eine Grosse Weischelknack.

Ich habe eine hunden das sagens geboffen-geboffen.

Nærmeste jeg kommer.*L*

Meine Opa ist Dopa. For ikke å glemme en informasjonsfilm vi så på skole tror jeg.............. Der ble det sagt Jah, das ist schøøn Helga, Ich habe eine Grosse Weischelknack.

hei

GRIS

Jeg ser ikke va som er feil men du har glem An Auf hinter In Neben Ûber Unter Vor Swichen Lol:)

jeg skjønner ikke helt va du spør om jeg ser bare at det er en advarsel der om ikke og bruke det mer en seksti minutter da kan du bli så heit på de heite jentene at det er enkelt og gjøre det du tenker:)

håper ikke kona oppdager deg eller dattera di oppdager deg, jeg ser liksom for meg dattera de komme i full fart "mamma se va pappa har på pcen" lol:)

Hilsen

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...