Gå til innhold

Hvor finner jeg henne på nettet ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

En som ikke er ute etter sex etter første gang,en som har orden på livet sitt, en som har sunne interesser og en som ikke bare har bomull mellom øra og i tillegg har humor?? Har surfa på nettet i over 3 år etter henne, men enda ikke klart å finne en slik kvinne. Har noen nettsteder/tips til hvor slike kvinner finnes?

Unnskyld meg Sabine, men ideen var bare for god til å ikke snus bak fram.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83522-hvor-finner-jeg-henne-p%C3%A5-nettet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kan du for eksempel logge deg inn på Spray.no, og surfe gjennom profilene til alle jentene som er fotochattere der. Eller du kan lage en profil på Spraydate eller DreamMates.com.

Jeg har sansen for å treffe folk i RL jeg, og ikke på en skjerm. Lykke til, i alle fall :)

Ulv I Faarikaal

Da kan du for eksempel logge deg inn på Spray.no, og surfe gjennom profilene til alle jentene som er fotochattere der. Eller du kan lage en profil på Spraydate eller DreamMates.com.

Jeg har sansen for å treffe folk i RL jeg, og ikke på en skjerm. Lykke til, i alle fall :)

RL er nok greit, men nettet har den egenskapen at du kan eliminere på et mer grunnleggende nivå først og få greie på egenskaper uten å såre eller skuffe noen.

Med hensyn til dating på internett så ser jeg at damene ikke legger ut bilde, og at de nye får 100 svar på en dag. Det er litt ork å stå i kø da. Det blir liksom litt kaotisk med all massereklamen mannfolka sender ut der.

RL er nok greit, men nettet har den egenskapen at du kan eliminere på et mer grunnleggende nivå først og få greie på egenskaper uten å såre eller skuffe noen.

Med hensyn til dating på internett så ser jeg at damene ikke legger ut bilde, og at de nye får 100 svar på en dag. Det er litt ork å stå i kø da. Det blir liksom litt kaotisk med all massereklamen mannfolka sender ut der.

Itte veit je. Jeg har ikke peiling på slikt. Jeg har brent meg kraftig på nettet, og er fortsatt skremt av den grunn. Derfor foretrekker jeg å møte mennesker ansikt til ansikt, og fortsette et vennskap derfra.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Itte veit je. Jeg har ikke peiling på slikt. Jeg har brent meg kraftig på nettet, og er fortsatt skremt av den grunn. Derfor foretrekker jeg å møte mennesker ansikt til ansikt, og fortsette et vennskap derfra.

Det er det med å kjenne folk, det eliminerer en del grums ja.

Det er det med å kjenne folk, det eliminerer en del grums ja.

Ja... via nett kan man føle at man kjenner en person til bunns, og vel så det, fordi det er en veldig god måte å åpne seg på.

Jeg hadde det beste vennskapet jeg noen gang har hatt, nettopp på nettet. Nå sitter jeg bare igjen med usikkerhet og forvirring, og et stort savn. Skal ikke skrive stort om det, for jeg vet vedkommende leser på Dol. Gjorde, i alle fall. Vennskapet savner jeg fryktelig, men minnene fra det kommer jeg alltid til å ha med meg videre. Det har hjulpet meg mye.

I ettertid er jeg som sagt bare forvirret...

Man skal tenke seg godt om, og ikke være naiv...

Ulv I Faarikaal

Ja... via nett kan man føle at man kjenner en person til bunns, og vel så det, fordi det er en veldig god måte å åpne seg på.

Jeg hadde det beste vennskapet jeg noen gang har hatt, nettopp på nettet. Nå sitter jeg bare igjen med usikkerhet og forvirring, og et stort savn. Skal ikke skrive stort om det, for jeg vet vedkommende leser på Dol. Gjorde, i alle fall. Vennskapet savner jeg fryktelig, men minnene fra det kommer jeg alltid til å ha med meg videre. Det har hjulpet meg mye.

I ettertid er jeg som sagt bare forvirret...

Man skal tenke seg godt om, og ikke være naiv...

100% kan det ikke bli, og mye ligger under "overflaten" hos mange. Hvis du tenker på at en av ti av oss vanlige har en personlighetsforstyrrelse, så blir muligheten teoretisk en til fem at det gjelder en i et par. Da spørs det hva denne forstyrrelsen går ut på, hvilke konsekvenser det får og hva som "trigger" vedkommende.

Ekstrem gjerrighet kan dukke opp når den verste forelskelsen er over f eks. Jeg kjenner et par gjerrige som går over lik for en tier. Det er forferdelig usympatisk.

Tenkte meg du feiga ut der ja :-) fornuftig det sikkert.

Ja, jeg tror det er lurt å feige ut sånn sett.

Men du mailer sikker med noen, kanskje du har noen på msn, og kanskje du til og med synes disse personene er hyggelige.

Hva med å møte dem? Ikke for at de skal bli noe, men for å ta en øl eller tre. Kanskje det skjer noe?

Dol er ikke noe sjekkested, men man kan møte fornuftige folk her, og møter man folk er det håp.

Ulv I Faarikaal

Ja, jeg tror det er lurt å feige ut sånn sett.

Men du mailer sikker med noen, kanskje du har noen på msn, og kanskje du til og med synes disse personene er hyggelige.

Hva med å møte dem? Ikke for at de skal bli noe, men for å ta en øl eller tre. Kanskje det skjer noe?

Dol er ikke noe sjekkested, men man kan møte fornuftige folk her, og møter man folk er det håp.

Du har nok rett, godt jeg har god tid.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...