Ulv I Faarikaal Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Sånn til din informasjon så ble hjulet faktisk oppfunnet i det som idag er Irak... Med vennlig hilsen Interessant, og enda har de ikke oppfunnet fred og toleranse ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-451622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Interessant, og enda har de ikke oppfunnet fred og toleranse ? Tja - det er ikke Irak som bomber USA, men USA som bomber Irak.... En annen detalje som en del åpenbart helst vil glemme er hvem det var som støttet Saddam Hussein... Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-451625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Koranen er den samme som for 1350 år siden. Ja, selvsagt er den det. Bibelen er enda eldre. Poenget er at all f*enskapen som de kristne har bedrevet har vært gjort ETTER "den nye pakten" og altså ETTER det nye testamentet gikk i trykken! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-451628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Interessant, og enda har de ikke oppfunnet fred og toleranse ? Hei, Bare slik at du kan oppdatere deg litt: http://www.dagbladet.no/kultur/2002/11/27/354877.html Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-451808 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Hei, Bare slik at du kan oppdatere deg litt: http://www.dagbladet.no/kultur/2002/11/27/354877.html Med vennlig hilsen Javisst, og det var to grove feil der som nå er rettet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-451823 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Du skriver: "all den elendighet den tilfører verden den dag i dag." Igjen bommer du på målet. Ingen betviler at islam kan brukes til slikt. Det kan like godt kristendommen, kommunismen og hinduismen. Ergo er religionen her rimelig irrelevant. Det er fattigdommen og fundamentalismen som er problemet. Men det er klart det er vesentlig mer behagelig for oss å skylde på "religionen til de andre". For det er alltid "de" som er "dumme", ikke sant? Med vennlig hilsen Les det jeg skriver da. For å gjenta meg selv: "Og jeg har alltid kritisert kristendommen for all den elendighet den har tilført verden tidligere - og de tilfeller som fremdeles skjer i dag. Jeg kritiserer også katolske miljøer for at de ikke klarer å rydde opp i alle overgrep som skjer i deres miljøer - og som er et direkte eller indirekte resultat av den religion de forfekter. Men intet kommer i nærheten av all den dritten som utføres av muslimer, hvis vi holder oss til religion og dagen i dag. Og katolikkene får ta sin del av ansvaret for å rydde opp i "sine rekker", kristendommen like så og ikke minst muslimene selv. De tør jo faen meg ikke en gang kritisere sine egne!" Hvem er "de" jeg da kritiserer Sør? Hvem er "de" som du påstår jeg synes er "dumme"? Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-452062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Du svarte ikke på hvorfor folk frivillig konverterer fra kristendommen og til fundamentalistisk islam i store tall.... === Det er ihvertfall ingen grunn til å tro at det du bedriver gjør annet enn å puste på "hatets og ondskapens glør". Selvsagt hjelper det å "gjøre noe". Ingen forventer at det skal bli perfekt over natten, men ved å utvikle landet gir man folk håp for fremtiden. Slik situasjonen er nå har folket intet håp, og derfor tyr de til fundamentalisme. Med vennlig hilsen Sitat: " Selvsagt hjelper det å "gjøre noe". " Hva da Sør? Hva er det vi gjør her i Norge som faktisk hjelper? Det meste av det vi gjør her bidrar til at utviklingen går den "gale veien". Hva som er årsaken til at mennesker konverterer fra kristendommen og til fundamentalistisk islam i store tall vet jeg ikke med sikkerhet - ei gjør du, selv om du tror det. For det er svært mange årsaker til det - på samme måte som alle tidligere tider har hatt sine "fanatikere". Du finner dem i fattige land, og i rike land. Hva tror du var årsaken til at Hitler omvendte så mange til nazismen? Visst var det arbeidsledighet og nød i Tyskland da - men ikke i den grad vi ser i mange muslimske land i dag. Det er noe "fundamentalt" i menneskets natur, og i visse miljøer og religioner er man svært flink til å "spille" på dette - helt avhengig av tidligere historie og tradisjoner. Jeg har ingen løsning på hvordan dette best kan bekjempes. Men dine "løsninger" vil kun gjøre vondt verre - som vanlig kunne jeg vel nesten si, når jeg ser til Norge og dine forslag til ulike løsninger på hva som har vært diskutert tidligere her. Jeg ser forøvrig at det også "går så meget bedre" i Søramerika etter "revlusjonen" der....for folk flest - hvis du får med deg ironien i det utsagnet. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-452070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Hva er det vi ikke har "klart her"...??? Og i hvilket land har vi forsøkt? Med vennlig hilsen "Hva er det vi ikke har "klart her"...???" Er du i det spøkefulle hjørnet eller Sør? :-) Vi klarer ikke å bli kvitt fundamentalismen blant muslimer i vårt eget land - hvor naive må vi ikke da være for å tro at vi skal klare det i andre land der muslimsk fundamentalisme har et "ballegrep" på hele befolkningen? Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-452083 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Hvis vi skal gå fremover, må vil lære av de feilene som er begått. Hvis ikke vil vi gjøre samme feilene igjen. (Bl.a. diskriminering av bestemte folkegrupper....) Når vi ser at kristendom, islam osv kan være "like ille" burde det fortelle deg at kjernen i problemet ikke er "islam" (fremfor en annen religion), men et annet sted. Med vennlig hilsen Jeg er svært uenig med deg. Det er så mye som endrer seg gjennom historiens gang - og mer og raskere nå enn noen sinne tidligere. Ergo er også "rammevilkårene" helt forskjellig nå enn tidligere, og også svært forskjellige i de ulike land den dag i dag. Vi må fokusere på hvordan vi ønsker at verden skal være fremover, og hva som må til for å styre kursen i den retning. Men selv dette er "umulig", siden det vil finnes helt ulike oppfatninger av både hva den "rette kursen" er, og hva som må til for å snu i den retning..... Jada - jeg er en fatalist når det gjelder det, og heller mer til "survival of the fittest":-) Jeg har heller ingen tro på at verden vil være et bedre sted å være om 100-1000 år fra nå - hvis den da i det hele tatt "eksisterer" i den grad vi kjenner den i dag. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-452089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Les det jeg skriver da. For å gjenta meg selv: "Og jeg har alltid kritisert kristendommen for all den elendighet den har tilført verden tidligere - og de tilfeller som fremdeles skjer i dag. Jeg kritiserer også katolske miljøer for at de ikke klarer å rydde opp i alle overgrep som skjer i deres miljøer - og som er et direkte eller indirekte resultat av den religion de forfekter. Men intet kommer i nærheten av all den dritten som utføres av muslimer, hvis vi holder oss til religion og dagen i dag. Og katolikkene får ta sin del av ansvaret for å rydde opp i "sine rekker", kristendommen like så og ikke minst muslimene selv. De tør jo faen meg ikke en gang kritisere sine egne!" Hvem er "de" jeg da kritiserer Sør? Hvem er "de" som du påstår jeg synes er "dumme"? Mvh Dumheter overlater jeg til deg. Akkurat som en katolikk i Argentina ikke er ansvarlig for pedofili begått av en katolsk prest i USA, så har heller ikke en muslim i Iran noe som helst med terrorisme begått av en muslim i Sudan. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-452097 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Sitat: " Selvsagt hjelper det å "gjøre noe". " Hva da Sør? Hva er det vi gjør her i Norge som faktisk hjelper? Det meste av det vi gjør her bidrar til at utviklingen går den "gale veien". Hva som er årsaken til at mennesker konverterer fra kristendommen og til fundamentalistisk islam i store tall vet jeg ikke med sikkerhet - ei gjør du, selv om du tror det. For det er svært mange årsaker til det - på samme måte som alle tidligere tider har hatt sine "fanatikere". Du finner dem i fattige land, og i rike land. Hva tror du var årsaken til at Hitler omvendte så mange til nazismen? Visst var det arbeidsledighet og nød i Tyskland da - men ikke i den grad vi ser i mange muslimske land i dag. Det er noe "fundamentalt" i menneskets natur, og i visse miljøer og religioner er man svært flink til å "spille" på dette - helt avhengig av tidligere historie og tradisjoner. Jeg har ingen løsning på hvordan dette best kan bekjempes. Men dine "løsninger" vil kun gjøre vondt verre - som vanlig kunne jeg vel nesten si, når jeg ser til Norge og dine forslag til ulike løsninger på hva som har vært diskutert tidligere her. Jeg ser forøvrig at det også "går så meget bedre" i Søramerika etter "revlusjonen" der....for folk flest - hvis du får med deg ironien i det utsagnet. Mvh Du skriver: "Jeg har ingen løsning på hvordan dette best kan bekjempes." Nei, du har ikke det. Og viktigere, du VIL ikke ha det, fordi du innser at det faktisk ville kreve noe av "oss", istedet for din vanlige "medisin" som går ut på bare å kreve av "dem". Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-452100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 "Hva er det vi ikke har "klart her"...???" Er du i det spøkefulle hjørnet eller Sør? :-) Vi klarer ikke å bli kvitt fundamentalismen blant muslimer i vårt eget land - hvor naive må vi ikke da være for å tro at vi skal klare det i andre land der muslimsk fundamentalisme har et "ballegrep" på hele befolkningen? Mvh Hvilke fundamentalister i vårt eget land er det vi ikke har blitt kvitt??? Alle med skjegg? == Og hvilket land? Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-452102 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Hold deg til tema, og slutt å blande inn vikinger og voldtekt. Poenget, hvis det var for vanskelig, er at siden kristendommen er minst like ille som islam, så er det fåfengt å fokusere på hvilken religion, og man bør istedet sørge for utvikling hvis du vil ha slutt på volden. Med vennlig hilsen Kristendommen ER ikke like ille som Islam - det er poenget. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-452103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg er svært uenig med deg. Det er så mye som endrer seg gjennom historiens gang - og mer og raskere nå enn noen sinne tidligere. Ergo er også "rammevilkårene" helt forskjellig nå enn tidligere, og også svært forskjellige i de ulike land den dag i dag. Vi må fokusere på hvordan vi ønsker at verden skal være fremover, og hva som må til for å styre kursen i den retning. Men selv dette er "umulig", siden det vil finnes helt ulike oppfatninger av både hva den "rette kursen" er, og hva som må til for å snu i den retning..... Jada - jeg er en fatalist når det gjelder det, og heller mer til "survival of the fittest":-) Jeg har heller ingen tro på at verden vil være et bedre sted å være om 100-1000 år fra nå - hvis den da i det hele tatt "eksisterer" i den grad vi kjenner den i dag. Mvh Ja, "målet" er det folket som avgjør. Så lenge folk har "håp og mat" så er det mindre trolig at "Målet" skal være et fundamentalistisk helvete. Men det går faktisk bedre: det er bedre å leve idag enn for 300 år siden. Bedre enn for 150 år siden. Og bedre enn for 50 år siden. Det går faktisk fremover. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-452107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Kristendommen ER ikke like ille som Islam - det er poenget. Mvh Når tilhengerene har drept langt flere, så er den åpenbart "verre" eller like ille. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-452110 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ha-vanskelig Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Les det jeg skriver da. For å gjenta meg selv: "Og jeg har alltid kritisert kristendommen for all den elendighet den har tilført verden tidligere - og de tilfeller som fremdeles skjer i dag. Jeg kritiserer også katolske miljøer for at de ikke klarer å rydde opp i alle overgrep som skjer i deres miljøer - og som er et direkte eller indirekte resultat av den religion de forfekter. Men intet kommer i nærheten av all den dritten som utføres av muslimer, hvis vi holder oss til religion og dagen i dag. Og katolikkene får ta sin del av ansvaret for å rydde opp i "sine rekker", kristendommen like så og ikke minst muslimene selv. De tør jo faen meg ikke en gang kritisere sine egne!" Hvem er "de" jeg da kritiserer Sør? Hvem er "de" som du påstår jeg synes er "dumme"? Mvh Goliath, Kanskje du bør gjenta deg selv en gang til, med noen endringer og spesifikasjoner ? Hve mener du...er det hva katolikkene tror som gjør dem til overgripere? Eller er det deres tro som gjør at man ikke klarer å rydde opp i alle overgrep? Jeg ser med interesse frem til klare svar fra deg her. Tror du det kan være mulig at katolikker forfekter en kristen tro, og at de dermed er som kristne å anse? Meg bekjent er ikke katolisismen en egen religion, ei heller "frikirkelisismen" eller "levende ordisismen". Hva med en begrepskontroll før du fortsetter din rigorøse beskrivelse av religioner manger mennesker ser på som veien mot tro, håp og frelse. Jeg lurer på hvor du kjøpte kammen din. "Hvis vi holder oss til religion og dagen i dag..." tror jeg sør er inne på noe sentralt. Man bør være forsiktig med å tillegge religioner kvaliteter basert på handlinger utført av en minoritetsgruppe innenfor disse. Jeg tror få av oss her på DOL kjenner religionene i tilstrekkelig grad, noe også tittelen på denne tråden gir uttrykk for. Man kan selvsagt diskutere dette, men hvis man innehar en viss intelektuell integritet, bør man frastå fra fundamentalistiske påstander og uttalelser. Et patetisk "ordtak", som vistnok står i stil til Goliaths generaliseringer, er "dom som sier dom e domme dom e domme dom". Prøv igjen og lykke til! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-452123 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Goliath, Kanskje du bør gjenta deg selv en gang til, med noen endringer og spesifikasjoner ? Hve mener du...er det hva katolikkene tror som gjør dem til overgripere? Eller er det deres tro som gjør at man ikke klarer å rydde opp i alle overgrep? Jeg ser med interesse frem til klare svar fra deg her. Tror du det kan være mulig at katolikker forfekter en kristen tro, og at de dermed er som kristne å anse? Meg bekjent er ikke katolisismen en egen religion, ei heller "frikirkelisismen" eller "levende ordisismen". Hva med en begrepskontroll før du fortsetter din rigorøse beskrivelse av religioner manger mennesker ser på som veien mot tro, håp og frelse. Jeg lurer på hvor du kjøpte kammen din. "Hvis vi holder oss til religion og dagen i dag..." tror jeg sør er inne på noe sentralt. Man bør være forsiktig med å tillegge religioner kvaliteter basert på handlinger utført av en minoritetsgruppe innenfor disse. Jeg tror få av oss her på DOL kjenner religionene i tilstrekkelig grad, noe også tittelen på denne tråden gir uttrykk for. Man kan selvsagt diskutere dette, men hvis man innehar en viss intelektuell integritet, bør man frastå fra fundamentalistiske påstander og uttalelser. Et patetisk "ordtak", som vistnok står i stil til Goliaths generaliseringer, er "dom som sier dom e domme dom e domme dom". Prøv igjen og lykke til! Mvh "Hve mener du...er det hva katolikkene tror som gjør dem til overgripere? Eller er det deres tro som gjør at man ikke klarer å rydde opp i alle overgrep? Jeg ser med interesse frem til klare svar fra deg her." Jeg kritiserer deres "system" som gjør at de virker mer interessert i å forsvare eller skjule de i egne rekker (ofte høyt oppe i hierarkiet) som blant annet begår overgrep på barn. Jeg kritiserer dem for ikke å undersøke hva i deres "system" (om det er troen, retningslinjene de er satt til å leve etter eller missbruk av makt) som kan være årsaken til dette, og deres vilje eller evne til å gjøre noe med det. Dette gjelder (i tillegg til overgrep mot barn som var ett eksempel som har vist seg overraskende omfattende i Storbritania) hvordan de behandler gravide etter voldtekter, hva uønsket graviditet medfører for unge kvinner, hvorfor uønsket graviditet oppstår "så ofte" (prevensjon....?) og flere andre "uheldige" resultater av et foreldet "system" som er direkte eller indirekte ansvarlig for manges lidelser. Det er svært enkelt å finne noe å kritisere det katolske systemet for - og det er katolikkene som har ansvaret for å "rydde opp" - for det er ingen andre som kan gjøre det for dem. "Tror du det kan være mulig at katolikker forfekter en kristen tro, og at de dermed er som kristne å anse? Meg bekjent er ikke katolisismen en egen religion, ei heller "frikirkelisismen" eller "levende ordisismen". Hva med en begrepskontroll før du fortsetter din rigorøse beskrivelse av religioner manger mennesker ser på som veien mot tro, håp og frelse." Jeg bryr meg lite om hvilken religion eller religiøs trosretning man bekjenner seg til. Men jeg bruker min ytringsfrihet til å kritisere alt som er satt i "system" når det kommer frem hva dette har av "uheldige" konsekvenser for noen. Jeg kan gjerne bruke den "grøvste" kammen min og påstå at religion er roten til svært mye vondt. Og det finnes ingen grunn til ikke å kritisere religion bare fordi den også betyr mye positivt for mange. Men det er likevel de som støtter opp om de ulike religioner som også har et ansvar for selv å ta tak i det som ikke fungerer i det de har valgt å ta en del i. "Man kan selvsagt diskutere dette, men hvis man innehar en viss intelektuell integritet, bør man frastå fra fundamentalistiske påstander og uttalelser." Kan du vise noe mer konkret hva jeg her har kommet med av "fundamentalistiske påstander og uttalelser"? Jeg "misstenker" at det er svært stor avstand mellom din fundamentalisme og min egen:-) "Et patetisk "ordtak", som vistnok står i stil til Goliaths generaliseringer, er "dom som sier dom e domme dom e domme dom"." Nå var det ikke jeg som påstod at noen var dumme her - men nettopp du og Sør som har gjort det. Og da kan jeg ikke være uenig med deg i din uttallelsen om at "dom som sier dom e domme dom e domme dom" Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-452346 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Dumheter overlater jeg til deg. Akkurat som en katolikk i Argentina ikke er ansvarlig for pedofili begått av en katolsk prest i USA, så har heller ikke en muslim i Iran noe som helst med terrorisme begått av en muslim i Sudan. Med vennlig hilsen I følge deg er ingen ansvarlig for noen ting av det de har selv valgt å delta i - og derved støtte opp om, også der det missbrukes - bortsett fra de som stemmer Frp og/eller velger å være medlem der. De er visst de eneste som kan holdes "kollektivt" ansvarlig for det de har valgt å være en del av.... En "morsom" betraktning Sør. For meg oppfattes DET som dumheter... Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-452350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Du skriver: "Jeg har ingen løsning på hvordan dette best kan bekjempes." Nei, du har ikke det. Og viktigere, du VIL ikke ha det, fordi du innser at det faktisk ville kreve noe av "oss", istedet for din vanlige "medisin" som går ut på bare å kreve av "dem". Med vennlig hilsen "Og viktigere, du VIL ikke ha det, fordi du innser at det faktisk ville kreve noe av "oss", istedet for din vanlige "medisin" som går ut på bare å kreve av "dem"." Nok en usann påstand du ilegger andre - på samme måte som du kritiserer andre for å gjøre mot deg. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-452352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 I følge deg er ingen ansvarlig for noen ting av det de har selv valgt å delta i - og derved støtte opp om, også der det missbrukes - bortsett fra de som stemmer Frp og/eller velger å være medlem der. De er visst de eneste som kan holdes "kollektivt" ansvarlig for det de har valgt å være en del av.... En "morsom" betraktning Sør. For meg oppfattes DET som dumheter... Mvh Mener du at alle muslimer skal være ansvarlige for det en annen muslim finner på (og derved selvsagt alle kristne skal være ansvarlige for det McVeigh gjorde i USA)? Påstanden din faller på sin egen urimelighet. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/83550-jeg-er-ikke-noen-ekspert-p%C3%A5-koranen/page/6/#findComment-452363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.