Gå til innhold

FU: Hvor møtte dere partneren deres?

Anbefalte innlegg

På en bussholdeplass for nøyaktig 12 år siden i dag. Vi hadde gått og smågløtta på hverandre siden skolestart i august og da bussene var fulle og ikke hadde plass til oss begynte vi å snakke sammen.

Av alle verdens samtaleemner endte vi opp med å diskutere Obstfelder.

Fortsetter under...

• Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

67

• lurulf

9

• Ulv I Faarikaal

8

• naiv

7

Mest aktive i denne tråden

*s*

Det var den grove varianten...

I boka om kroppsspråk var trekanten tegna ned til lavt på brystet, omtrent i navlehøyde. Det er mulig det funker enda bedre som invitt til en ONS med din variant, jeg var for sjenert til det, lot bare blikket gli nedover et stykket. Vi ble sammen, men havnet ikke i køya de første gangene akkurat.

Har du tenkt å prøve blikket?

Neida. Eller, dvs, når jeg tenker etter, fikk jeg det litt til på bussen i dag. Men jeg blir fort sjenert altå, så jeg kikka mest på skoa hans.

Forresten så har jeg jo kjæreste.

Jo jeg gjorde nok det for en hadde løyet til meg og sagt at den setningen betydde vil du elske med meg og dermed så spurte jeg like godt for å få vite forskjellen.

*lol*

Så da var det ihvertfall ikke sjekkereplikken din:)

Annonse

På påsketur ved Snæfellsjökull. Kjærlighet ved første blikk. :-) Historien er romantisk, men litt for lang til å ta her. ;-)

Liker å høre sånne "kjærlighet ved første blikk"-historier:)

Det er altfor lite av det..

De fleste synes å treffe hverandre via bekjente, i jobb, studier etc.

Men det har vært noen morsomme varianter i denne tråden da:)

På en bussholdeplass for nøyaktig 12 år siden i dag. Vi hadde gått og smågløtta på hverandre siden skolestart i august og da bussene var fulle og ikke hadde plass til oss begynte vi å snakke sammen.

Av alle verdens samtaleemner endte vi opp med å diskutere Obstfelder.

Gratulerer med "jubileum" i dag da:)

Obstfelder? Hehe, ja hva man ikke babler om når man er nervøs..:)

På treningsstudioet.

Kanskje ikke så morsomt - men "midt i blinken":-)

Mvh

Ja, det sies å være en møteplass på treningsstudioer:)

Der jeg trente i mange år var gjennomsnittsalderen på over 50 og den eldre garde hadde kaffeslabberas med kaker mellom rundene. Koselig det igrunn -kunne funnet meg en med mye penger og dårlig hjerte da:)

Han som er faren til barna møtte jeg i bursdag hos en felles kamerat første gang. Vi hadde bare litt kontakt ei lita stund, før det ble helt slutt på den. Et år senere støtte jeg på ham på den lokale puben, og da sa det pang.

Han før der... han kom syklende sammen en kompis, og da sa det pang med det samme da også.

Og han før der...altså den aller første, han var naboen min. Var avstandsforelsket i to år før det ble noe mer. Kjente ham ikke før da heller, selv om vi vanket i samme gjengen.

Annonse

Han som er faren til barna møtte jeg i bursdag hos en felles kamerat første gang. Vi hadde bare litt kontakt ei lita stund, før det ble helt slutt på den. Et år senere støtte jeg på ham på den lokale puben, og da sa det pang.

Han før der... han kom syklende sammen en kompis, og da sa det pang med det samme da også.

Og han før der...altså den aller første, han var naboen min. Var avstandsforelsket i to år før det ble noe mer. Kjente ham ikke før da heller, selv om vi vanket i samme gjengen.

Hehe, rart det der med at det noen ganger sier *pang*, mens andre ganger er man hjelpesløs avstandsforelsket som en fjortis og ikke får ut finger'n (også i voksen alder..*gremmes*) :-)

Hehe, rart det der med at det noen ganger sier *pang*, mens andre ganger er man hjelpesløs avstandsforelsket som en fjortis og ikke får ut finger'n (også i voksen alder..*gremmes*) :-)

Og så er det så typisk at man ikke finner ut hvem som er den store kjærligheten før det er for sent.

Joda, er singel jeg!

:o)

Og så er det så typisk at man ikke finner ut hvem som er den store kjærligheten før det er for sent.

Joda, er singel jeg!

Ja, er det ikke et paradoks?

Noe i det at "man vet ikke hvor godt man har det..."

Vel, vel, jeg er av den oppfatning at det er en mening med det meste -også kjærlighet..

:-)

Den første traff jeg på ferie i Hwllas og falt pladask. Vi giftet oss etter 4 mnd og var gift i 7 år.

Nr 2 traff jeg midt under skilsmissen gjennom venner og vi var venner i 10 før vi tok spranget og laget barn. Det holdt i 2 1/2 år.

Så tid er altså ikke det man trenger for å vite om man passer sammen mener

Ja, er det ikke et paradoks?

Noe i det at "man vet ikke hvor godt man har det..."

Vel, vel, jeg er av den oppfatning at det er en mening med det meste -også kjærlighet..

:-)

Jeg har funnet ut at kjærlighet bare gjør vondt, så jeg har store planer om å forbli singel i uoverskuelig fremtid. Ting tar tid for slike som meg...

Jeg har funnet ut at kjærlighet bare gjør vondt, så jeg har store planer om å forbli singel i uoverskuelig fremtid. Ting tar tid for slike som meg...

Men det er jo slik at ofte når man er i et forhold så vil man være singel og når man er singel vil man ha en kjæreste.

Synes dette er fryktlig vanskelig. Holder med gode mannlige venner for meg stort sett.

Men nå synes jeg det er lettere å bli venn med en mann enn kjæreste,

Dessuten faller jeg sjelden for menn på min egen alder og det gjør jo saken mye mer vanskelig. Så da blir vi venner i steden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...