Gå til innhold

FU: Hvor møtte dere partneren deres?

Anbefalte innlegg

*lol*

Kan forresten legge til at vi hadde sex første kvelden (tross "alle advarsler" om at sånt gjør man ikke*S*).

Det var på 80-tallet (såvidt), og vi er fortsatt lykeklige sammen! :-)

Men hva er din historie, da, tigertrollet?

*ler enda*

Jøss, så du klarte ikke la han følge deg til døra, gi han telefonnummeret og si god natt? *s*

Jeg har ingen spennende historier å komme med desverre..

Den første kjæresten møtte jeg gjennom skole.

Neste (som jeg var samboer med i seks år) var sønn til sjefen der jeg jobbet på den tiden. Sjefen likte dårlig det i starten gitt..

Etter møtte jeg en amerikaner på et nachspiel. Han var på ferie i Norge og kom direkte fra flyplassen og ramlet ned i sofaen der jeg satt. Jeg ga ut tlfnr fordi jeg var bombesikker på at han ikke ville ringe...eh.. Jeg lærte fort at amerikanere holder ord og er riktig så galante:)

Men nå skal jeg teste sjekkeblikket til Lurulf! *vent og se*

Fortsetter under...

• Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

67

• lurulf

9

• Ulv I Faarikaal

8

• naiv

7

Mest aktive i denne tråden

På stranda. Jeg har så fin kropp.

Vel, det var vel helst løgn fra ende til annen, he he! Jeg traff han tilfeldig på ICQ. han var separert på tredje måned og slettes ikke ute etter noe som helst. Jeg var singel og mitt i et sjekkeopplegg med en håpløs fyr.

Vi chattet frem og tilbake i en periode, og etter noen måneder skulle han på kurs der hvor jeg bodde. Vi ble enige om å møtes, hvilket endte i en harry greie på min sofa. *skammer meg litt*

Ble litt hekta, og ville gjerne møte han igjen, kanskje mest for å ikke tulle bort hele vennskapet vi hadde fått. Men da ville jo selvfølgelig x- kona han tilbake, så det kom ikke på tale, nei!

X- kona trakk seg, hun ville jo bare forhindre at han kom seg videre her i verden, så jeg begynte av en eller annen grunn å kjase og mase. Ikke likt meg, men jeg så vel potensialet. *he he* Vi fleipet greit om det hele, og til slutt møttes vi atter en gang, og jommen har vi ikke vært kjærester i 3 år, fått en liten gutt, og har det helt topp.

Sånn kan skjebnen være!

:o)

Annonse

*ler enda*

Jøss, så du klarte ikke la han følge deg til døra, gi han telefonnummeret og si god natt? *s*

Jeg har ingen spennende historier å komme med desverre..

Den første kjæresten møtte jeg gjennom skole.

Neste (som jeg var samboer med i seks år) var sønn til sjefen der jeg jobbet på den tiden. Sjefen likte dårlig det i starten gitt..

Etter møtte jeg en amerikaner på et nachspiel. Han var på ferie i Norge og kom direkte fra flyplassen og ramlet ned i sofaen der jeg satt. Jeg ga ut tlfnr fordi jeg var bombesikker på at han ikke ville ringe...eh.. Jeg lærte fort at amerikanere holder ord og er riktig så galante:)

Men nå skal jeg teste sjekkeblikket til Lurulf! *vent og se*

Venter spent på resultat av sjekkeblikket!!!

På stranda. Jeg har så fin kropp.

Vel, det var vel helst løgn fra ende til annen, he he! Jeg traff han tilfeldig på ICQ. han var separert på tredje måned og slettes ikke ute etter noe som helst. Jeg var singel og mitt i et sjekkeopplegg med en håpløs fyr.

Vi chattet frem og tilbake i en periode, og etter noen måneder skulle han på kurs der hvor jeg bodde. Vi ble enige om å møtes, hvilket endte i en harry greie på min sofa. *skammer meg litt*

Ble litt hekta, og ville gjerne møte han igjen, kanskje mest for å ikke tulle bort hele vennskapet vi hadde fått. Men da ville jo selvfølgelig x- kona han tilbake, så det kom ikke på tale, nei!

X- kona trakk seg, hun ville jo bare forhindre at han kom seg videre her i verden, så jeg begynte av en eller annen grunn å kjase og mase. Ikke likt meg, men jeg så vel potensialet. *he he* Vi fleipet greit om det hele, og til slutt møttes vi atter en gang, og jommen har vi ikke vært kjærester i 3 år, fått en liten gutt, og har det helt topp.

Sånn kan skjebnen være!

Standhaftig du -det skal du ha! :-)

Jøss, jeg må nesten lage en oppsumering av tråden, for det er mange som har truffet hverandre på nett ser det ut som. Og studentkroer i beruset tilstand. Felles for begge er vel at man ikke vet sikkert hvordan motparten ser ut..:-)

Annonse

Jeg vant over han i biljard på Untouchables MC... Han stod i baren og jeg svirra rundt og masa om musikk.

Det er 7 år, en oppløst mc-klubb og to unger siden.

"Untouchables MC"

Hehe, MC-klubbnavn er da jaggu meg mer harry enn navn på traverhester.*s*

"MC-budeiene" og "Limestone Hawaii" liksom:)

Standhaftig du -det skal du ha! :-)

Jøss, jeg må nesten lage en oppsumering av tråden, for det er mange som har truffet hverandre på nett ser det ut som. Og studentkroer i beruset tilstand. Felles for begge er vel at man ikke vet sikkert hvordan motparten ser ut..:-)

He he, ja sveiseblind har man vel vært på Smuget, mang en gang. Whoo-hoooo!!

-glad det er over-

;o)

"Untouchables MC"

Hehe, MC-klubbnavn er da jaggu meg mer harry enn navn på traverhester.*s*

"MC-budeiene" og "Limestone Hawaii" liksom:)

Joda, he, he.

Jeg synes "holy riders", "dirty lobsters", "freakbrothers mc", "hemoriders mc" og "s.n.u.t. mc" utmerker seg bra også, jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...