Gå til innhold

Det er (ikke) moro å være syk!

Anbefalte innlegg

...heldigvis (tror jeg) feiler det meg ikke noe alvorlig, -jeg har bare en liten smørbrødliste med småplager som jeg har vært hos legen med...etc.etc...og det tar litt tid.

MEN, når jeg går her på tredje uka hjemme, føler at jeg har kommet i nærkontakt med familien igjen, med strikketøy, malersaker, kjøleskapets innhold etc. så kjenner jeg at jeg skulle ønske det kunne vare.....

....stygt av meg, for jeg misunner jo ikke de som ER syke, de som ikke har noe valg, jeg er bare sliten, har jobbet fullt i .....skal vi se 23 år, -har hatt barn de siste 19, -og vel, jeg syns det smaker litt søtt av denne hjemme-tilværelsen. Jeg utnytter timene godt, -står opp halv åtte og vil fylle dagene med noe positivt for meg selv. Jeg er litt egoist om dagen, rett og slett! :-)

I går var 11-åringen og jeg på vindus-shopping i Drøbak, -drakk varm kakao mens vi gikk i snøen i den koselige byen, svinset innom nissehuset etc. - alt det som jeg sitter og tenker jeg skal - når jeg jobber, men som aldri blir noe av.

'

Minsten og jeg har hatt vafler til lunsj, -vi har vært en hel dag på badeland i Askim med skolen - (fantastisk sted), -etc. etc.

DOL tenker jeg nesten ikke på - - - og nå skal jeg gå og strikke flere julepresanger og se på "Forandring Fryder" :-)

Tenk positivt, -gjør noe for dere selv i disse mørketider!

*klem*

sykemeldte

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83574-det-er-ikke-moro-%C3%A5-v%C3%A6re-syk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juliane1365380384

Hei!

Skjønner godt at du har lyst til å være hjemme lenger! Jeg har permisjon med mitt første barn. Han er 7 mnd nå, og jeg koser meg skikkelig! Når han sover, sysler jeg med hobbier, andre ganger går vi på besøk eller shopper. Nå skal jeg begynne med juleforberedelser i ro og mak, ikke stressende i siste liten som før.

På barselgruppa snakker de om hvor deilig det skal bli å komme tilbake på jobb, men jeg er ikke enig! Jeg føler egentlig at jeg har valgt feil utdannelse, så selv om jeg bare har vært i arbeidslivet i ett år, er jeg allerede lei....

Kanskje du kan ordne det slik at du får mer fritid når du er frisk igjen? Jobbe litt mindre?

Jeg vet jaggu meg ikke hva jeg skal si. God bedring, og et ønske om at alt ordner seg raskt? Det blir litt feil det også, siden du koser deg som du har det. Måtte du forbli så syk som du selv ønsker det, og så lenge som det passer.

Kanskje den beste medisinen er den du selv gir deg?

Annonse

Hmm tror nok du koser deg bra nå jeg flisa:)Du får nyte tiden litt å se om du kommer til hektene igjen.

Du ville bare si at mobilen min er i Oslo, så ingen hensikt å sende meldinger på den. Men jeg finnes på msn og mail da :D

God bedring

klem

Jeg vet jaggu meg ikke hva jeg skal si. God bedring, og et ønske om at alt ordner seg raskt? Det blir litt feil det også, siden du koser deg som du har det. Måtte du forbli så syk som du selv ønsker det, og så lenge som det passer.

Kanskje den beste medisinen er den du selv gir deg?

Jepp -vet ALLTID hva som er best jeg -vet du! *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...