Gå til innhold

Julegave til menn...

Anbefalte innlegg

Dronninga skrev (På 27.11.2002 den 13.33):

Er jo det mest naturlige i verden det vel... Har levd på det du også en gang.

Smaker ikke så verst heller...:-)

Å fy flate. Jeg kommer til å kaldkvele vedkommende som serverer meg brystmelk samme hvor naturlig det nå er. Etter at jeg har kasta opp altså.

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Dronninga

8

• mariaflyfly

5

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

tonie skrev (På 27.11.2002 den 13.27):

Å herregud. Gjør folk virkelig sånt...?!? Nå kommer jeg _aldri_ mer til å tørre å spise noe som helst som inneholder melk når jeg besøker ammende kvinner. Pjuk & æsj & pføy......

Det er nok ikke vanlig, nei. Og det går jo klart frem av historien at dette var i et meget lukket lag! Selv så drakk jeg i utdrikningslaget mitt morsmelk som en venninne pumpet ut. ikke noe disgusting ved det!!

Men jeg ville ikke ha servert noe av morsmelk til gjester, og jeg ville nok syntes det var litt snålt om andre serverte morsmelk-vafler til kaffen.

Men spy-ekkelt???

Nei, DET skjønner jeg ikke! Det er jo tross alt ikke snakk om å servere urin, heller da! ;-)

En venninne brukte et sånn oppsamlings-skjold på det brystet som hun ikke ammet fra, for å samle opp melkelekkasje. Skvetten som kom ut helte hun gjerne i kaffen sin og drakk. Synes det er helt OK - har ikke noe problemer med det!

morsan skrev (På 27.11.2002 den 13.44):

Det er nok ikke vanlig, nei. Og det går jo klart frem av historien at dette var i et meget lukket lag! Selv så drakk jeg i utdrikningslaget mitt morsmelk som en venninne pumpet ut. ikke noe disgusting ved det!!

Men jeg ville ikke ha servert noe av morsmelk til gjester, og jeg ville nok syntes det var litt snålt om andre serverte morsmelk-vafler til kaffen.

Men spy-ekkelt???

Nei, DET skjønner jeg ikke! Det er jo tross alt ikke snakk om å servere urin, heller da! ;-)

En venninne brukte et sånn oppsamlings-skjold på det brystet som hun ikke ammet fra, for å samle opp melkelekkasje. Skvetten som kom ut helte hun gjerne i kaffen sin og drakk. Synes det er helt OK - har ikke noe problemer med det!

Sorry ass, men det synes jeg høres skikkelig disgusting ut!

Annonse

morsan skrev (På 27.11.2002 den 13.44):

Men spy-ekkelt???

Vet du, jeg synes faktisk ikke det er så veldig mye eklere å tenke på å drikke urin enn morsmelk. Jeg kødder ikke altså!

Bare tanken på å drikke noe guffe som har kommet ut av en annen kvinnes kropp gir meg brekninger.

Men nå bør jeg kanskje legge til at jeg ikke liker kumelk heller, og dessuten har jeg muligens et litt anstrengt forhold til alle andre pupper enn mine egne, hehe.

tonie skrev (På 27.11.2002 den 14.04):

Vet du, jeg synes faktisk ikke det er så veldig mye eklere å tenke på å drikke urin enn morsmelk. Jeg kødder ikke altså!

Bare tanken på å drikke noe guffe som har kommet ut av en annen kvinnes kropp gir meg brekninger.

Men nå bør jeg kanskje legge til at jeg ikke liker kumelk heller, og dessuten har jeg muligens et litt anstrengt forhold til alle andre pupper enn mine egne, hehe.

Men når det er snakk om å gi mat til barnet ditt: Synes du at urin høres like greit ut som morsmelk da også? ;-)

whah-ha-ha!!

morsan skrev (På 27.11.2002 den 14.26):

Men når det er snakk om å gi mat til barnet ditt: Synes du at urin høres like greit ut som morsmelk da også? ;-)

whah-ha-ha!!

Hehe, OK da:-) Til babyer er vel sikkert morsmelk det beste.

Selv nektet jeg selvsagt å drikke denslags allerede som baby. Nestlé hadde så mye godt å tilby at jeg trasset meg til å få det istedenfor pupp;-)

tonie skrev (På 27.11.2002 den 14.45):

Hehe, OK da:-) Til babyer er vel sikkert morsmelk det beste.

Selv nektet jeg selvsagt å drikke denslags allerede som baby. Nestlé hadde så mye godt å tilby at jeg trasset meg til å få det istedenfor pupp;-)

:-)

Pappa Bjørn skrev (På 27.11.2002 den 13.36):

Dersom det bråker eller har blinkende lys er du innenfor. Se på Arngren, der har de masse duppeditter som er gøyalt for det kjønnet som har bilbanegenet.

"Forskjellen på gutter og menn er prisen på leketøyet"..? Dere er så enkle at jeg blir mørkeredd;)

Har du kjøpt dattera di bilbane ennå da, Pappa Bjørn?

Annonse

vin skrev (På 27.11.2002 den 9.00):

Den første julen med manne min gav jeg han en toalettveske;o)

Oppi den hadde jeg lagt en barbermaskin , en after shave og ny elektrisk tannkost ....

Hm, han kan ikke ha tatt hintet..

Husker nemlig et innlegg fra deg for leenge siden hvor du klager over at mannen din aldri pusser tennene..

tigertrollet skrev (På 27.11.2002 den 15.47):

"Forskjellen på gutter og menn er prisen på leketøyet"..? Dere er så enkle at jeg blir mørkeredd;)

Har du kjøpt dattera di bilbane ennå da, Pappa Bjørn?

Nei, men hun ønsker seg veldig til jul. Dersom du kjøper 2 på Arngren har du 29 meter til rådighet!!!! Kun det beste er godt nok for Vesla mi!*L*

Dronninga skrev (På 27.11.2002 den 11.38):

selvsagt... hvorfor er det så æsj?? Dytter da også hele trynet i hønemor, så da spiller det vel ingen rolle om han pusser tenna med min børste vel...:-)

Enda verre, spør du meg. DU skal jo bruke den etterpå igjen.

Det er K_V_A_L_M_T. :o) Så det så.

Pappa Bjørn skrev (På 27.11.2002 den 17.26):

Nei, men hun ønsker seg veldig til jul. Dersom du kjøper 2 på Arngren har du 29 meter til rådighet!!!! Kun det beste er godt nok for Vesla mi!*L*

Øhh.. hun er vel heldig om hun slipper til spaken....*mannfolk altså*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...