Gå til innhold

vil ha ny spennende jobb!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spørs jo litt om du har noen forpliktelser, kone, samboer, barn, hus eller leil. som du har kjøpt. Da er du sikkert avhenging av en sikekr inntekt. Om du ikke har noen forpliktelser kan du jo iallefall få noen kjempe fine år som reiseleder. Fryktelig slitsomt, men akk.....sånn erfaring å ha med seg.

Men ettersom du er sykepleier har du sikekrt studiegjeld osv. å betale på, og det kan du bare glemme på en lønn som reiseleder.

Annonse

Spørs jo litt om du har noen forpliktelser, kone, samboer, barn, hus eller leil. som du har kjøpt. Da er du sikkert avhenging av en sikekr inntekt. Om du ikke har noen forpliktelser kan du jo iallefall få noen kjempe fine år som reiseleder. Fryktelig slitsomt, men akk.....sånn erfaring å ha med seg.

Men ettersom du er sykepleier har du sikekrt studiegjeld osv. å betale på, og det kan du bare glemme på en lønn som reiseleder.

hei jeg har faktisk jobbet som reiseleder så jeg har fått festet fra meg litt. Har samboer og vi kommer til å bosette oss i Oslo

Hva legger du i "cuule" da?

Var det kanskje nettopp den IT-jobben du har gått lei nå, som i sin tid virket såå cuul?

Søk en vanlig traust jobb du.

ja det blir nok sykepleien igjen på meg! men det finnes jo mange kuule jobber som sykepleier også! Bare å finne de!

hei jeg har faktisk jobbet som reiseleder så jeg har fått festet fra meg litt. Har samboer og vi kommer til å bosette oss i Oslo

Kanskje vi har jobbet sammen?? Ettersom du allerede er sykepleier har du vært effektiv, men du jobbet kanskje ikke så mange sesonger.

Vel et annet spennende yrke?? Nei det vet jeg desverre ikke, selv jobber jeg fortsatt i reiselivet, men ikke som reiseleder.

Kanskje som julenisse på StorO

Kanskje vi har jobbet sammen?? Ettersom du allerede er sykepleier har du vært effektiv, men du jobbet kanskje ikke så mange sesonger.

Vel et annet spennende yrke?? Nei det vet jeg desverre ikke, selv jobber jeg fortsatt i reiselivet, men ikke som reiseleder.

Kanskje som julenisse på StorO

kanskje det? hvor har du jobbet da?

da skal jeg handle på storo når jeg kommer hjem til jul!

kanskje det? hvor har du jobbet da?

da skal jeg handle på storo når jeg kommer hjem til jul!

Mente at du kunne ta deg jobb som nisse på StorO når du flytter. Det er jo spennende. Og du som er syklepleier, det vill jo været toppers. Tenk på alle som segner om av stresset på sentere i julen. Da kunne nissen hjulpet til...

Jobbet flere steder, Gran Canaria, Kreta, Bulgaria, Tyrkia tja var det fler da..?? Tror ikke det...

Annonse

Mente at du kunne ta deg jobb som nisse på StorO når du flytter. Det er jo spennende. Og du som er syklepleier, det vill jo været toppers. Tenk på alle som segner om av stresset på sentere i julen. Da kunne nissen hjulpet til...

Jobbet flere steder, Gran Canaria, Kreta, Bulgaria, Tyrkia tja var det fler da..?? Tror ikke det...

jeg har også jobbet på gran canaria! :)

når var du der?

jeg som nisse?

ja kanskje det, da kan jeg spise så mye jeg vil, for da er det jo bare fint med mage! :)

jeg har også jobbet på gran canaria! :)

når var du der?

jeg som nisse?

ja kanskje det, da kan jeg spise så mye jeg vil, for da er det jo bare fint med mage! :)

Husker faktisk ikke,det er noen år siden, men jeg tror det var i 94-95??? Er noen år eldre enn deg, så du var sikkert der noe senere?

Ja, da kan du spise masse (litt mage er bare sjarmerende) Og så kan du hjelpe gamle damer,med velfylte lommebøker???he he...

Husker faktisk ikke,det er noen år siden, men jeg tror det var i 94-95??? Er noen år eldre enn deg, så du var sikkert der noe senere?

Ja, da kan du spise masse (litt mage er bare sjarmerende) Og så kan du hjelpe gamle damer,med velfylte lommebøker???he he...

ja det høres perfekt ut! jeg var der i 1997!

jeg vil bli julenisse!!!

Mange muligheter som julenisse, se bare her:http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=1425&item=216400

Da jobbet vi nok ikke sammen på GC.

skal legge meg i hardtrening, istedetfor vaskebrettmage til badebuksesesongen skal jeg ha julenissemage! Tror det er lettere :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...