Gå til innhold

Trenger leggingser - men hvor i huleste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*svelger hardt* SATS ja.... Hater SATS.

Det står vel ikke SATS på dem vel? Er de rådyre?

Tror ikke det står SATS på dem, nei. Det må i så fall være med ørliten skrift. Men nå er jo jeg nærsynt da... Tror de kostet noe sånt som 150 kr. De er foressten mørkegråe.

Annonse

Tror ikke det står SATS på dem, nei. Det må i så fall være med ørliten skrift. Men nå er jo jeg nærsynt da... Tror de kostet noe sånt som 150 kr. De er foressten mørkegråe.

Hm, hvis de er kule så... Får vel stikke innom SATS i morgen *gremme gremme*

Mørkegrå? Kanskje det er kult? Hadde egentlig mest tenkt på sorte men.

Mørkegrå sparer deg for mye gremmelse - for som kjent blir de aller fleste svarte plagg grålige etter noen runder i vaskemaskinen ;)

Nei, jeg anbefaler deg å få noen andre til å gå på SATS å kjøpe de for deg dewey. Etter hva jeg har hørt så er det falig å gå på treningsstudio - skikkelig, skikkelig farlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...