Gå til innhold

Stripene i dusjforhenget forsvant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

saksøke er vel kanskje ikke det lureste, ettersom du må betale rettsgebyr som sikkert overstiger innkjøpsprisen for dusjforhenget.

Men be om å få bytte varen, evt prisavslag! :-)

Når jeg ser på det så ser det slettes ikke ille ut sånn som det er ..... tror jeg *S*

Annonse

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hælvete - ingen sa noe om det til meg får nå !!!!!! *hrmppfff*

Jeg og komisen kjøpte vannskada gummistøvler en gang, og da vi hadde vært på fest hadde jeg plutselig to venstre og han to høyre. Da vi klaga sammen gikk ekspeditøren på bakrommet og kom tilbake med to riktige par.

Jeg og komisen kjøpte vannskada gummistøvler en gang, og da vi hadde vært på fest hadde jeg plutselig to venstre og han to høyre. Da vi klaga sammen gikk ekspeditøren på bakrommet og kom tilbake med to riktige par.

hehe.

Det var godt han (det må jo ha vært en han) fikk ordnet opp i problemet deres !!! :-)

Ulv I Faarikaal

hehe.

Det var godt han (det må jo ha vært en han) fikk ordnet opp i problemet deres !!! :-)

Ganske skummelt med støvler som bytter fot sånn uten videre. Jeg gikk ut med to sokker av ulik farge, og da jeg kom hjem viste det seg at jeg hadde et makan par sokker til.

Punky - jeg har sagt det før:

Du må slutte å handle på Nille!

Det er jo det verste av alt - det dusjgreia kostet maaange hundre kroner.

Men jeg liker det faktisk best nå - kanskje jeg skal ta patent på den typen dusjforheng og metode for å få det slik ??

Har du betalt en halv million for å få pusset opp det badet ditt også forvinner stripene???

KILL, KILL, KILL sier jeg bare

hehe

Jeg har gitt beskjed om at de egenhendig må male stripene på plass igjen med pinsett - ellers så pusser jeg min torpedovenninne på dem !!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...