Gå til innhold

en klem


Gjest Pin_Gal

Anbefalte innlegg

Gjest Pin_Gal

hmm.. er de noe vits lenger..

de er de som svirrer rundt opp i d allerede stappa hodet mitt..

nå har d gått 4!!!!!!! mnd siden sist jeg snakket med noen om d som skjedde... -prøvde vertfall.. å holder på å bli totalt knust av hele greia.. føles ut som jeg blir sprengt! har til og med spurt en som ville hjelpe meg om hjelp.. uten å få noe respons...

ikke ser jeg noe lys i livet lenger heller.. å hver dag, spesielt kveldene og nettene når jeg ikke har noen rundt meg er jævlige..

tørr ikke søke noe slags hjelp..

å ingen her hjemme skal vite noe.. er nok at de få som vet d, vet at jeg sliter med de nå..

Hater meg selv for alt!! å klarer helelr ikke tro at noen bryr seg lenger...

skulle ønske at noen kom å holdt rundt meg i steden for å holde seg på avstand..

vet d er min egen feil.. at d er jeg som ber folk holde seg unna.. men kan ikke de forstå at d er for at de skal slippe meg... å kan de ikke forstå at jeg gjør d for deres skyld.. IKKE min..

ønsker så inderlig at noen av de jeg er gla i kunne komt bort til meg å gitt meg en klem..

"bare" d ville hjulpet meg utroligt mye.. slik jeg kansje fikk følelsen av at noen bryr seg..

Faen!! -sorry ordbruket.. men orker ikke dette h******* lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Pin_Gal,

Det er fint og tøft av deg at du skriver her. Kanskje du kan få mer informasjon på DIXI sine hjemmesider? Og skrive mer her, eller til og med ringe dem en dag?

Det hjelper å vite at man ikke er alene. At mange før deg har opplevd det samme. At det du føler er "normalt" og at det er folk her som kan hjelpe deg.

Også vil jeg selvfølgelig sende deg en forsiktig *klem*, og MASSE styrke. Du er ikke alene!

*klemmer deg forsiktig og lenge*

Sør

PS: Ikke tenk på ordbruken. Mange her som har brukt et språk som ville få en sjømann til å rødme og melde seg inn i Frelsesarmeen! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ritva, Dixi Oslo

Kjære deg,

Om ikke annet så får du en klem av meg..Du må ikke gi opp..4 mnd. er kort tid mht. til seksulle overgrep..og du går igjennom faser som bare stormer....skal...skal ikke...Klart du ble skuffet over en som ikke ga respons...men kanskje ikke den personen er den rette..kanskje pga. av uvitenhet...

Joda....det er masse lys i livet..men et sted må du begynne..og det har du gjort ved ditt innlegg her...her på forumet er vi vel-kjente med akkurat hva du føler og tenker, så du er ikke alene...Er ikke det en god følelse da? Og hjemmemiljø-problematikken er også velkjent her inne...

Vet du..at noen vil komme å holde rundt deg hvis du slipper dem til..la de få lov..du vet, de kan ikke gjette dine tanker..veldig vanskelig å gjette når du tar på deg "overlevelse-masken" din..

Men vi bryr oss...og selv om ikke vi kan gi deg en klem RL så er det mange som har fått hjelp her inne..for her på forumet...så er det bare gode personer...og vi forstår hva du snakker om...

Joda..du orker....kom igjen...del med oss...så kanskje vi kan deg nye impulser til å komme videre...

*Gir deg en klem jeg:)*

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

Jeg bryr meg! Her har du en klem ----> X

Stå på, ikke mist motet! Forsøk å finne noen du kan snakke med - eller skriv mer her inne. Her vet du at du får svar fra folk som bryr seg!

Klemmen er fra Grete i DIXI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg..

Ville bare si at jeg vil så gjerne gi deg en klem jeg også!!! En GOD klem!

Jeg må bare si at du virker som en jævlig(sorry..) sterk fighter. Ikke gi opp!!!!!!!!

Jeg er redd for å gi råd, alt jeg kan si er at jeg skal tenke på deg...

Varm klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pin_Gal

Kjære deg,

Om ikke annet så får du en klem av meg..Du må ikke gi opp..4 mnd. er kort tid mht. til seksulle overgrep..og du går igjennom faser som bare stormer....skal...skal ikke...Klart du ble skuffet over en som ikke ga respons...men kanskje ikke den personen er den rette..kanskje pga. av uvitenhet...

Joda....det er masse lys i livet..men et sted må du begynne..og det har du gjort ved ditt innlegg her...her på forumet er vi vel-kjente med akkurat hva du føler og tenker, så du er ikke alene...Er ikke det en god følelse da? Og hjemmemiljø-problematikken er også velkjent her inne...

Vet du..at noen vil komme å holde rundt deg hvis du slipper dem til..la de få lov..du vet, de kan ikke gjette dine tanker..veldig vanskelig å gjette når du tar på deg "overlevelse-masken" din..

Men vi bryr oss...og selv om ikke vi kan gi deg en klem RL så er det mange som har fått hjelp her inne..for her på forumet...så er det bare gode personer...og vi forstår hva du snakker om...

Joda..du orker....kom igjen...del med oss...så kanskje vi kan deg nye impulser til å komme videre...

*Gir deg en klem jeg:)*

Vennlig hilsen

ville bare si takk for responsen.. har ikke så langt tid i dag.. så blir ikke så mye jeg får skrevet.. sender en klem å en takk til alle som har svart..

de er lenge siden overgrepene skjedde.. ca 5-6år.. men har fått problemer nå.. eller rettere sagt.. våren 99.. å nå når jeg endlig har klart å opne meg litt.. (-å d har tatt laaang tid) så føler jeg at jeg står på om ikke bar bakke.. så på tynn is.. føler meg så hjelpeløs.. å har ikke lyst til noe lenger.. skolen har jeg gitt opp.. men samtidig som alt går til pisess så må alt virke normalt.. men nå for tiden går ikke de heller.. kansje ikke så rart men..

men.. vet ikke helt lenger.. har jo fortrengt d meste, noe jeg klandrer familien på selv om d ikke var lett for de heller.. men d skulle ikke være snakk om d som skjedde.. så jeg holdt d for meg selv..

så nå sitter jeg da...

uten å kunne si sikkert om d jeg drømmer, er bare drømmer eller om d var d som skjedde..

jeg var jo veldig liten når d hele startet.. så hvordan skal jeg nå skille mellom fantasi å hva som egentli skjedde..

men i mitt tilfelle skal d oxo nevnest at d gjaldt ikke kun seksuelle overgrep, men ble oxo tvinget til å gjøre tjenester for ham, stjele, hjelpe ham med diverse ting+++ men d er d ingen som vet...

ojoj.. nnå løper den lille tiden ifra meg igjen.. kansje jeg kommer inn igjen etterpå.. eller i morgen.. viss jeg orker..

men takk for støtten vertfall..

sender enda en takk til de som svarte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville bare si takk for responsen.. har ikke så langt tid i dag.. så blir ikke så mye jeg får skrevet.. sender en klem å en takk til alle som har svart..

de er lenge siden overgrepene skjedde.. ca 5-6år.. men har fått problemer nå.. eller rettere sagt.. våren 99.. å nå når jeg endlig har klart å opne meg litt.. (-å d har tatt laaang tid) så føler jeg at jeg står på om ikke bar bakke.. så på tynn is.. føler meg så hjelpeløs.. å har ikke lyst til noe lenger.. skolen har jeg gitt opp.. men samtidig som alt går til pisess så må alt virke normalt.. men nå for tiden går ikke de heller.. kansje ikke så rart men..

men.. vet ikke helt lenger.. har jo fortrengt d meste, noe jeg klandrer familien på selv om d ikke var lett for de heller.. men d skulle ikke være snakk om d som skjedde.. så jeg holdt d for meg selv..

så nå sitter jeg da...

uten å kunne si sikkert om d jeg drømmer, er bare drømmer eller om d var d som skjedde..

jeg var jo veldig liten når d hele startet.. så hvordan skal jeg nå skille mellom fantasi å hva som egentli skjedde..

men i mitt tilfelle skal d oxo nevnest at d gjaldt ikke kun seksuelle overgrep, men ble oxo tvinget til å gjøre tjenester for ham, stjele, hjelpe ham med diverse ting+++ men d er d ingen som vet...

ojoj.. nnå løper den lille tiden ifra meg igjen.. kansje jeg kommer inn igjen etterpå.. eller i morgen.. viss jeg orker..

men takk for støtten vertfall..

sender enda en takk til de som svarte..

Det er godt at det begynner å

løsne for deg.Du har jo slitt

med dette i mange år.Du

har lignende reaksjoner som så mange andre.Jeg synes du skal

ta kontakt med et Støttesenter mot

incest og seksuelle overgrep.

Der er de vant med å snakke med slike som har barndomsopplevelser.Du kan jo søke på siden noabuse og se hva som står der.Du bør fortsette

å skrive her.Dessuten kandet

være lurt å skrive følelser

og tanker ned for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...