Gå til innhold

Boikotte MENY-butikkene?

Anbefalte innlegg

Gjest AnyMouse

Er det flere enn meg som har boikottet Meny-butikkene? Etter den siste avsløringen om butikken i Flateby har jeg fått nok! Skal slutte å spise kjøtt jeg nå!

Blir helt kvalm med tanken på medisterdeig som gikk ut januar i fjor (eller var det i år?)

*Grøsser* Godt jeg ikke vet alt det rare jeg har spist.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83787-boikotte-meny-butikkene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnyMouse

Jeg handler fremdeles på Meny innimellom. Tror faktisk ikke de er alene om å "trikse" med gamle matvarer.

Nei, det tror ikke jeg heller.

Man får vel bli vegetarianer.

Det rare er at Meny-kjeden ikke gir seg nå når det har vært så mange avsløringer.

Nei, det tror ikke jeg heller.

Man får vel bli vegetarianer.

Det rare er at Meny-kjeden ikke gir seg nå når det har vært så mange avsløringer.

De har nå tatt det opp i ledelsen, og den butikken i Flateby er ingen Menybutikk lenger...

Jeg elsker forresten salatbaren de har på Meny... så mye godt da, gitt! Om de har trikset med den, vil jeg helst ikke tenkt på, men smakte godt gjorde det.

(På Skedsmokorset, butikken der er ny.)

Prøvde liksom å trøste meg med at jeg ikke har Meny i nærområdet her jeg, inntil jeg hørte om Flateby i går......der handlet jeg nemmelig ofte når vi var 4 mnd. hos typen i sommer før jeg kjøpte hus selv....

Boikotte ? Gjett om a.....han får utrykkelig beskjed om å ikke handle der lenger ...

Om ikke annet så av prinsipp !

Annonse

For noen år siden jobbet jeg med å omprofilere alle Menybutikkene.

Jeg måtte blandt annet bak kjøtt- og ferskvarediskene for å ta mål av vegger etc.

Det var ikke få ganger jeg kjøpte lunsjen hos nabobutikken da det så for jævlig ut bak Menys kjøttdisk.

Så, ja, jeg boikotter Meny.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...