Gå til innhold

Selskapsleker til julebord?

Anbefalte innlegg

En venninne av meg skal arrangere et alkoholfritt julebord, og trenger noen selskapsleker. Da jeg personlig har et vel, ehhh,,, anstrengt forhold til slike leker, har jeg ikke peilig.

Har noen av dere noen gode forslag? Vet det finnes en sang der papptallerkener skal på ørene osv. Kjenner dere til den?

Eller andre?

Linker?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83841-selskapsleker-til-julebord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja, jeg er forsåvidt enig. Men hun som skal arrangere dette, vil gjerne ha selskapsleker. Og jeg lovet å forsøke å hjelpe (mot egen overbevisning)

Jeg hadde visst ikke lest innlegget godt nok, skjønner jeg! (jfr. SDDs innlegg) Mitt heteste tips i saken er nå: RØM! :o)

Annonse

men...

hva er det som er galt med alkoholfritt julebord med/uten selskapsleker?

Det er ikke det alkoholfrie julebordet jeg har problemer med. Det er påtvugne selskapsleker jeg sliter med. Liker ikke å delta, og synes ofte de er pinlige. Men bevares, jeg respekterer da dem som måtte finne selskapsleker hypermorsomme. Så lenge jeg ikke tvinges til å delta!!!

jeg poengterte at det var alkoholfritt av den enkle grunn at enkelte selskapsleker da ikke kan benyttes. (Alkoholfri ølstaffett er det liksom ikke noe swung over...)

Det er ikke det alkoholfrie julebordet jeg har problemer med. Det er påtvugne selskapsleker jeg sliter med. Liker ikke å delta, og synes ofte de er pinlige. Men bevares, jeg respekterer da dem som måtte finne selskapsleker hypermorsomme. Så lenge jeg ikke tvinges til å delta!!!

jeg poengterte at det var alkoholfritt av den enkle grunn at enkelte selskapsleker da ikke kan benyttes. (Alkoholfri ølstaffett er det liksom ikke noe swung over...)

Ølstafett med Munkholm ville jo vare til påske. Som jula.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...