Gå til innhold

Harry-tur til Sverige

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må kjøpe boksecola, kjære deg, da blir den billigere :o)

Det er vel ingen erfarne harryhandlere som kjøper plastflasker, det er ikke lønnsomt!

Nei, kjøp bokser du. De er billigst på Godtehuset på høyre side, 65 kr for 24 bokser, det blir 2,70 pr. boks :-)

Godtehuset, er det også på Svinesund?

Jepp, du kjører til høyre etter innkjørselen. Ligger innenfor de to store matbutikkene (maximat og euro-et-eller-annet). Det er en diger godtebutikk med brussalg på "utsiden" (er inne altså, men utenfor selve butikken).

Du betaler for så mange brett du vil ha, og så er det bare å bære ut i bilen :-D

Jeg kommer da ikke fra Drammenområdet? Nå må du gi deg her ;-)

Jeg er født i Oslo jeg :o) Bodde der i tre år før vi flytta til Hønefoss, som er laaangt fra Drammen!

Åja... Men Hønefoss er jo ikke stort bedre :)

Hmmm hvorfor trodde jeg at du var fra Kongsberg? Ville veddet penger på det... Jaja, jeg er vel som vanlig litt plante igjen :)

Annonse

Et tips til hva det ikke nødvendigvis lønner seg å kjøpe er brus.. Riktignok kan den være billig, men vær obs på at panten er dyr! Pant på 1,5 liters flaske er 4 kroner og når den blir lagt til er ofte ikke brusen så billig likevel (særlig siden du ikke kan pante flaska i Norge).

Brusboksene er billigere enn i Norge da :) Mye billigere :)

...er tull.

Om ein ikkje tek sjansen på at ei ikkje skal bli stoppa i tollen, kan ein like godt bli heime.

Men om ein handlar alt det ein greier å få plass til i bilen av kjøtvarer, øl, vin og brennevin, kan ein tur over grensa løne seg.

Risikoen fo rå bli stoppa på ein travel dag er minimal.

Gjest klamydia

...er tull.

Om ein ikkje tek sjansen på at ei ikkje skal bli stoppa i tollen, kan ein like godt bli heime.

Men om ein handlar alt det ein greier å få plass til i bilen av kjøtvarer, øl, vin og brennevin, kan ein tur over grensa løne seg.

Det kommer jo helt an på hvor man bor..

Jaaaaaaa... det var det... Jeg trodde derfor at du også var derfra. Av en eller annen merklig grunn :)

Menmen... da har vi fått konstantert at du ikke er derfra!

Jepp!

Jeg er altså overhodet ikke harry, jeg har bare vært litt uheldig med hvor jeg har havnet nå ;-)

Annonse

...er tull.

Jeg har sjekket linken jeg fikk som viser kvotene, og dersom jeg later som om jeg har vært ute av landet i mer enn 24 timer, så er det da ganske mye jeg kan ta med lovlig.

Men jeg får se, ligger jeg unna røyk og holder meg innenfor kvoten på øl, så blir det vel ikke slått så hardt ned på kjøtt, håper jeg?

Gjest klamydia

Jeg har sjekket linken jeg fikk som viser kvotene, og dersom jeg later som om jeg har vært ute av landet i mer enn 24 timer, så er det da ganske mye jeg kan ta med lovlig.

Men jeg får se, ligger jeg unna røyk og holder meg innenfor kvoten på øl, så blir det vel ikke slått så hardt ned på kjøtt, håper jeg?

Nei det blir det ikke.

Lottemor1365380387

Hei.

De selger brett med boks brus i Strømstad til 59 kr,det er det billigste.

Butikken ligger midt i sentrum opp bakken ved et BAD helse bad eller noe.

Så hvis du skal ta båten til Strømstad så kjøp brus der.

m.v.h

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...