Gå til innhold

Når er det "offisielt" morgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Våkne ja...jeg har ikke sovnet ennå jeg :o)

Men jeg skal ta en bitteliten høneblund nå før jeg går på skolen :-)

Ikke sovnet enda? Dyttet i meg en sovepille etter torsdagsklubben i går, jeg. Rett å slett for å få en god natts søvn sånn at jeg holder ut litt i kveld...

Hardt å stå opp 06.15. Kroppen min er ikke innstilt på den slags tortur.

Annonse

Lottemor1365380387

Gjør det når det paser seg jeg...

Bor i borettslag, men i blokka her er det ingen som bryr seg..

Så spilte høy musikk kl halv åtte jeg i dag.. Vaskemaskina ble satt på ti på sju..

;-))

Hei.

Når man bor slik jeg gjør så har du 47 naboer.

Hadde vært et godt bo miljø hvis alle gjorde som de ville;)

NOT:)

m.v.h

Hei.

Når man bor slik jeg gjør så har du 47 naboer.

Hadde vært et godt bo miljø hvis alle gjorde som de ville;)

NOT:)

m.v.h

Har ikke så mange naboer jeg da.. Bor i ei lita blokk med bare en inngang og fire etasjer..

De fleste som bor her er på vår alder, men har også to litt eldre.. Men de liker det er litt liv og rørelse.. Vises at det er liv i huset det sier de..

;-)

Gjør det når det paser seg jeg...

Bor i borettslag, men i blokka her er det ingen som bryr seg..

Så spilte høy musikk kl halv åtte jeg i dag.. Vaskemaskina ble satt på ti på sju..

;-))

Klokka 8 har hos oss. Kvelden er kl 11. Men jeg har hatt naboen på døra fordi tørketrommelen stod på halv 11 for de skulle sove tidlig. Etter det har jeg satt den på klokka 2 om natta hvis det passer meg. Den bråker ikke.

Klokka 8 har hos oss. Kvelden er kl 11. Men jeg har hatt naboen på døra fordi tørketrommelen stod på halv 11 for de skulle sove tidlig. Etter det har jeg satt den på klokka 2 om natta hvis det passer meg. Den bråker ikke.

Her i huset er det så lite fester at vi bare synes det er gøy når det blir noen..

De avsluttes som regel i rett tid da, fordi folk drar på byen..

Liker at det er rørelse rundt meg jeg da..

;-))

Annonse

Det er morgen fra klokka seks, men det er ikke før sju på ukedager og åtte på helgedager (tror jeg) at man bør begynne å plage naboene.

Jeg satte på vaskemaskina en kveld der jeg bodde før (i lavblokk) etter klokka ti. Jeg tenkte ikke over det, før jeg spurte hun under oss noen dager senere om hun hørte vaskemaskina. Joda, det hendte hun våknet av den når sentrifugen gikk! :-o Den bråker ikke SÅ mye at jeg trodde det var mulig...

Nå setter jeg den ikke på senere enn i ellevetida på kvelden (bor i sokkel), selv om de oppe påstår at de ikke hører noe som helst. De sover to etasjer over meg, men likevel så synes jeg det er litt ekkelt å lage høye lyder på tidspunkt det bør være stille...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...