Gå til innhold

Hodepine hos barn!

Anbefalte innlegg

Noen her som har vært borti det? Er sikkert ikke rette forumet, men jeg tar en sjanse jeg! Har en sønn som nå ligger flat på sofaen andre dagen på rad av kraftig hodepine! Har vært på legevakta, og der sa de øyekatarr kunne forårsake det, og han hadde en CRP på 12 og litt rød i halsen, men de sa ikkeno om det på legesenteret idag når vi var der med han! Det hender han spyr, matlysta er på bunn, og klager over denna hodepina spesielt når han bøyer seg...

Fikk beskjed om at d var bare å pøse på med paracet, men den funker ikke stort ser d ut til! Fikk da beskjed om å avvente saken å se og blei d ikke bedre så fikk de sende han til røntgen!!!

Noen her som har vært borti liknende med sine barn?? Håper en eller annen har tips eller noe annet til meg! Er på randen av desperasjon her!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83960-hodepine-hos-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...