Gå til innhold

Har du problemer med å drepe dyr ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

5

• Aika

4

• Ulv I Faarikaal

4

• petter smart

4

Det har jeg få problemer med, men det som er verre er "morderstempelet" du får av barn som kan være involvert. Kaninene her fikk øksa i forgårs. Spise dem ville ingen. Tenk å kaste det fine kjøttet !

Utakknemlige unger!

Jeg var vel rundt 13 år da jeg ble "opplært" til å drepe dyr.

Grunnen var at jeg åpnet ofte dyrebutikken til foreldrene mine på lørdagene fra den aldere.

Og var det skadet / sykt dyr , ja så måtte det avlives.

En kunne ikke springe til dyrelegen med alle de smådyra ...

Husker med vemmelse lyden rottene ga fra seg..

*gåsehud*

Det har jeg få problemer med, men det som er verre er "morderstempelet" du får av barn som kan være involvert. Kaninene her fikk øksa i forgårs. Spise dem ville ingen. Tenk å kaste det fine kjøttet !

Kasta du virkelig kjøttet? Jeg har kjent kaniner som opp gjennom åra har blitt servert som kyllinggryte.

Ulv I Faarikaal

Utakknemlige unger!

Jeg var vel rundt 13 år da jeg ble "opplært" til å drepe dyr.

Grunnen var at jeg åpnet ofte dyrebutikken til foreldrene mine på lørdagene fra den aldere.

Og var det skadet / sykt dyr , ja så måtte det avlives.

En kunne ikke springe til dyrelegen med alle de smådyra ...

Husker med vemmelse lyden rottene ga fra seg..

*gåsehud*

Jeg putta en gammel syk undulat i en papirpose, grave et hull bak huset og slo så posen med fuggern flat med spaden. Dette så unga som eide den uten at jeg visste det. Etter det har jeg vurdert slikt mer nøye.

Annonse

Gjest Pricilla

jeg klarer ikke drepe dyr. har aldri opplevd å kommme over et skadet dyr som må avlives heller da.. men kattunger hadde jeg ikke orka å kverke.. Nei, uff.. så søte og uskyldige de ser ut! Samboern min måtte kverke hamstern våres, den hadde fått musepest og var blitt sinnsyk. men ville ikke se på det heller..

har aldri drept dyr, bare insekter. Det største ejg har drept er kakerlakker. *grøss*

men hadde slite hadde jeg kjørt på et rådyr og måttet ta livet av det. Tror jeg hadde spurt noen andre om de kunne gjøre det for meg.

Jeg putta en gammel syk undulat i en papirpose, grave et hull bak huset og slo så posen med fuggern flat med spaden. Dette så unga som eide den uten at jeg visste det. Etter det har jeg vurdert slikt mer nøye.

Jeg trampa på en syk hamster i en pose en gang, og gikk under navnet dyreplager'n lenge.

Gjest papirtiger

Har ikke store problemene med å drepe fisk eller dyr. Siden jeg spiser kjøtt så syns jeg det ville vært hyklerisk å få helt angst av å drepe dyr.

Katten min gir meg ofte halvdøde mus og fugler. Har god erfaring med å drepe de kjapt og smertefritt. Har også en imponerende stor gravgård bak i hagen.

Gjest Pricilla

Jeg har hatt litt problemer med det, har du noen gode råd? Noen bra måter å drepe dem på?

Drepte en hamster en gang fordi kjæresten min ikke ville ha den. Det gikk fort, kappa hodet av den.

Samboern min drukna hamsertet våres... Uff - stakkars. Vi visste ikke hvordan vi ellers skulle kverken! Bodde i blokk, og øks og hammer er ikke noe godt forslag å bruke inne.

Gjest papirtiger

Har ikke store problemene med å drepe fisk eller dyr. Siden jeg spiser kjøtt så syns jeg det ville vært hyklerisk å få helt angst av å drepe dyr.

Katten min gir meg ofte halvdøde mus og fugler. Har god erfaring med å drepe de kjapt og smertefritt. Har også en imponerende stor gravgård bak i hagen.

Jeg ville IKKE avlivet kattungene til naboen. Er naboen dum nok til å ikke sterilisere katten, så får h*n jammen finne eiere til kattungene.

Annonse

Jeg har hatt litt problemer med det, har du noen gode råd? Noen bra måter å drepe dem på?

Drepte en hamster en gang fordi kjæresten min ikke ville ha den. Det gikk fort, kappa hodet av den.

Enten knakk jeg nakken på dem , blekte dem i murveggen eller tråkka på den....

Samboern min drukna hamsertet våres... Uff - stakkars. Vi visste ikke hvordan vi ellers skulle kverken! Bodde i blokk, og øks og hammer er ikke noe godt forslag å bruke inne.

Brukte kjøttkniv og en tung lysestake. Den var litt urolig, men det gikk fort.

Jeg har store problemer med slikt.

Og kommer jeg over et skadet dyr, må jeg få noen andre til å drepe den, og selv gå i skjul. Orker ikke sånt.

Venninnen min skulle drepe en skadet fugl, og vridde huet på den.

Om igjen og om igjen, fuglen var like fin, bare litt pjusk. Huet snurra bare tilbake.

Hun måtte få noen andre til å gjøre det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...