Gå til innhold

Æsj! :-(

Anbefalte innlegg

Advarsel: Dere som spiser nå eller akkurat har spist, les dette senere.

*

*

Idag var jeg på handletur i et møbelvarehus og skulle samtidig møte en venninne til lunsj i kafeteriaen der. Tilfeldigvis måtte jeg innom et "visst sted" før kafebesøket og der vet jeg fra før at det pleier å være både rent og pent.

Men idag var det ikke så greit... For sent oppdaget jeg nemlig at i det lille rommet jeg satt i, hadde noen klint avføring oppetter veggen!! Det var riktignok ikke så mye, men nok til at jeg skjønte hva det var.

Hva i huleste er det som får folk til å gjøre sånn?

Nå skal det ganske mye til for å bringe meg ut av fatning, så jeg gikk bare rolig opp i butikken og sa ifra til noen av de som jobber der. Men de virket ikke særlig lystne på den vaskejobben der, forståelig nok...

Men jeg skjønner meg altså ikke på folk som har glede av å tørke driten sin utover slik!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83996-%C3%A6sj/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fyttirakker'n!

Da jeg var barn bodde vi en stund i et toetasjes hus, og vi som bodde i dette huset (to familier) måtte dele samme doen som lå nede rett ved hovedinngangen.

Vi måtte alltid huske på å låse denne døren, for ellers kunne ubudne (som visste om doen) komme inn og gjøre sitt fornødne der. Det var særlig en lassaron som tok seg denne friheten. En gang dreit han til og med i vasken!!!! Han passet også alltid på å kline dritt oppover veggene. Fy faen for en gris! Sjøl i dag har jeg mareritt om denne dassen. *grøss*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83996-%C3%A6sj/#findComment-453869
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...