Gjest marta Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Jeg har nå kjøpt meg en foundation fra Maybellin, temmelig lys farge som ser ut til å passe huden min bra. Men jeg har blandingshud! Og da jeg prøvde å ta detpå huden forsiktig med en sminkesvamp, ble det et helt unaturlig resultat. Det vil ikke legge seg jevnt overhodet! Noen tips? Akkurat som om det setter seg fast i ujevnheter og småhår. hilsen desperat som skal på fest med sin nye foundation i morgen... 0 Siter
BettyBlue Skrevet 29. november 2002 Skrevet 29. november 2002 Drit i foundation. Det er ekkelt. Har prøvd flere, men det ser kunstig ut og føles ubehagelig! Selv om det finnes flere dyre merker for f.eks blandingshud. Bedre med transparent pudder, solpudder i kinna og en noe sterkere rouge på kinnbena til slutt, som gjerne matcher lebestiften. Så kan du heller matte ned med pudder i løpet av kvelden. 0 Siter
Line Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Jeg bruker Max Factor sin Hypersmooth. Den jevner ut huden, og man ser den ikke i det hele tatt. Men nå gidder ikke jeg det der svampestyret, da. Synes det er like greit, og det går raskere å smøre utover, når jeg bruker hånda. Denne dekker ikke så veldig godt, men jevner altså ut huden. 0 Siter
Gjest ikke u Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Jeg har hørt at det er best å legge foundation med fingrene, kanskje det blir bedre resultat da? Også pudder etterpå for å matte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.