Gå til innhold

hva i all verden skal jeg finne på etter jul?

Anbefalte innlegg

Det er ingenting jeg ikke har prøvd for å finne meg jobb de siste 2 årene. Men... jeg får bare vikariat jeg er overkvalifisert til!

Så sitter jeg her da med mine 4,5 års utdannelse på høyskole og kunne like godt vært den foruten... for de eneste jobbene jeg får er slike som ikke krever utdannelse... bittert? Og det vikariatet jeg har nå går ut til nyttår... og jeg sitter og tenker på hva i all verden jeg skal finne på da...

Fortsetter under...

Vikarbyråene er også ganske stille. Har vært innom de fleste :-/

hmmm...* tenke *

Oi... du... kanskje du kan finne på noen andre bokstaver enn H til slutt i navnet ditt? Ellers er det overhengende STOR fare for at vi to blir forvekslet støtt og stadig. Jeg kaller meg LineH på chatten...

Annonse

Glemte å si at dette er seriøst ment og jeg har hjulpet flere med å lære seg noen teknikker for å gjøre det lettere å få seg jobb.

Som sagt så krever det at du gjøre noe selv, men dette er stort sett noe du gjør en gang og kan bruke det så lenge du er ute på jobbmarkedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...