Gå til innhold

Gode lærebøker om pc og internett?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle gi mine foreldre bøker til jul. Siden de får ny pc i hus om ikke lenge, tenkte jeg kanskje det kunne være en ide å gi dem lærebøker om bruk av pc og internett. Maskinen de får er utstyrt med Windows XP Home Edition.

Men så er det det at jeg ikke aner noe om hvilke bøker som er bra. De _må_ være på norsk (foreldrene mine forstår ikke engelsk), og lettfattelige for begynnere.

Noen bra tips?

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

"for Dummies"-serien har stort sett ok begynnerbøker, og det er godt utvalg av dem på norsk, blant annet om Windows og om Internett. De har dem i de fleste bokhandler som fører fagbøker.

Jeg syns også generelt For Dummies-seriene er bra, men den som omhandler Windows XP er utrolig dårlig i forhold til de fleste andre jeg har sett. Den er veldig generell _Windows_ og lite _XP_ for å si det sånn.

Er det så som så med kunnskapsnivået er den sikkert grei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...