Gå til innhold

Hva kan man oversette?

Anbefalte innlegg

Gjest søkt tilfelle

Har hatt en liten flørt gående med en engelskmann i Norge de siste månedene. Den siste tiden har vi av forskjellige grunner ikke hatt kontakt.

Det er ikke lett for meg å ta kontakt med ham igjen, og for at jeg i det hele tatt skal tore det må jeg ha en GRUNN.

Jeg har bestemt meg for at jeg skal be ham oversette noe for meg eller en bekjent av meg eller hva som helst. En slags konstuert jobb så å si.

Men HVA er det jeg kan be ham oversette til engelsk? En sang, en info-side på intenett.. HVA??

Hva er det folk stort sett trenger hjelp til å oversette?

Fint hvis noen kan svare på dette dumme (ja, jeg hører selv at det er dumt) spørsmålet mitt... så skal jeg sende ham en liten forespørsel etterpå :))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84086-hva-kan-man-oversette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest oversetteren

Oversettere får alt mulig rart til oversetting. Alt fra bøker til kjærlighetsbrev. Men å få ham til å oversette et kjærlighetsbrev til/fra deg kan jo slå litt rart ut...

Hva med å sende ham CV'en din slik at han kan oversette den til engelsk? Det kan faktisk være litt vanskelig når man skal finne riktig ord på skoler og grader. På den måten lærer han deg jo samtidig også bedre å kjenne...

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84086-hva-kan-man-oversette/#findComment-455679
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...