Gå til innhold

Informasjonsarbeid?!

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å jobbe med informasjonsarbeid av et eller annet slag... type informasjonskonsulent eller noe. Hva slags utdanning ville en som trengte en slik person se etter hos jobbsøkere? Med så mange jobbsøkere som det er i dag må man jo først komme over barrieren med å bli innkalt til intervju, så personlighet er jo neppe alt. Jeg har ikke tenkt til å si alt jeg har drevet med her, men har en del utdanning fra ulike områder og jobberfaring innenfor IT, men driver nå å fortsetter utdannelsen min og vil gjerne fokusere i riktig retning! Håper på svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84091-informasjonsarbeid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest infokonsulent

Jeg er informasjonskonsulent, og har utdanning innen språk og journalistikk. Det er også en fordel å ha god kjennskap til IT, men mest kreativt.

Jeg kunne godt tenke meg ny jobb, og har søkt en del ulike jobber i det siste. Har merket meg at det er utrolig høyt kvalifiserte søkere på slike jobber. Mange har mangfoldige års universitetsstudier bak seg, ofte fra utlandet og det er også mange med lang erfaring. Nå som det i tillegg er tørke på journalistfronten, så kommer det flere og flere med journalisterfaring på banen. Og det blir helt klart ofte prioritert, da de har god erfaring og ikke minst gode kontakter.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84091-informasjonsarbeid/#findComment-455685
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...