Gjest Rusle Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 "Nei, å ta damer ligger ikke for meg. Men hva om dama du tar er opptatt. Da blir du slått ned og det kan vi ikke ha noe av." Ja, jeg har driti meg ut der noenganger, men har aldri fått noen på tryne. Er ikke så redd for det, for jeg tar dem lett om de prøver seg Dog er det moralsk galt. "Vurderte en gang og ta en mann, men jeg kunne ikke bestemme meg........." Så du står nå fram som homse eller bi? Jammen, jeg er jo dame og da ville jeg ha en mann ;-) 0 Siter
Gjest ung og vakker Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Beskriv deg selv da! (Rik kjekk osv. osv )Er du OK kan du jo alltids ta meg! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. november 2002 Forfatter Skrevet 30. november 2002 Hvorfor vurderer du det da?? Fordi du stakk så jævla langt unna, så det er lissom ikke håp der... 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Skremmer rødt hår gutta? Njæ... tror ikke det. Vi har trossalt alltid lært at rødhårede er vannvittig kåte, så dere skremmer oss ikke Det er helt tydelig at har gutta vært sammen med en rødhåret prøver de seg ofte igjen. Men de fleste blir skremt og er skeptiske. Rene diskrimineringen er det skal jeg si deg. 0 Siter
Gjest rødtoppen Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Tja... jeg tror ikke det er trikset. Spørsmålet er hva som kom først, høna eller egget?? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. november 2002 Forfatter Skrevet 30. november 2002 Jammen, jeg er jo dame og da ville jeg ha en mann ;-) Er du dame? Å faen... jeg var sikker på at du var mann, jeg... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. november 2002 Forfatter Skrevet 30. november 2002 Beskriv deg selv da! (Rik kjekk osv. osv )Er du OK kan du jo alltids ta meg! Jeg er ikke rik, men jævla god i senga. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Aha, nå vet jeg hvorfor jeg plutselig fikk sånn uimotståelig trang til å farge håret rødt! Å nei, det nytter ikke å farge det. Det må være ekte ;o) 0 Siter
Alisha Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Fordi du stakk så jævla langt unna, så det er lissom ikke håp der... Åja, da skjønner jeg litt bedre Men sånn bortsett fra det da? Hva skal det med ei kone? 0 Siter
Gjest ung og vakker Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Jeg er ikke rik, men jævla god i senga. He, he, sikkert......(det sier de alle...) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Er du dame? Å faen... jeg var sikker på at du var mann, jeg... Fyyyyy deg ;-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. november 2002 Forfatter Skrevet 30. november 2002 He, he, sikkert......(det sier de alle...) Jeg vet. Men jeg er en av de som ikke bare SIER DET. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. november 2002 Forfatter Skrevet 30. november 2002 Åja, da skjønner jeg litt bedre Men sånn bortsett fra det da? Hva skal det med ei kone? Jeg bare våser, vettu Alisha. Skal ikke ha noen kone, jeg. Ikke noenS kone heller 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. november 2002 Forfatter Skrevet 30. november 2002 Fyyyyy deg ;-) Jeg bare kødder. Eller så ror jeg meg bare pent i land ved å si at jeg kødder 0 Siter
naiv Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Tar du deg en tur utenfor blokka mi snart du også eller? Er det førstemann til mølla.....?:-) 0 Siter
Alisha Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Jeg bare våser, vettu Alisha. Skal ikke ha noen kone, jeg. Ikke noenS kone heller Åja, trodde ikke du våset om sånt Når begynte du med det da? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. november 2002 Forfatter Skrevet 30. november 2002 Det er helt tydelig at har gutta vært sammen med en rødhåret prøver de seg ofte igjen. Men de fleste blir skremt og er skeptiske. Rene diskrimineringen er det skal jeg si deg. Jeg tror aldri jeg har rotet med mange rødhårede på engang, så jeg vet ikke 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. november 2002 Forfatter Skrevet 30. november 2002 Spørsmålet er hva som kom først, høna eller egget?? Høna. Skapt av Jesus. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. november 2002 Forfatter Skrevet 30. november 2002 Åja, trodde ikke du våset om sånt Når begynte du med det da? I know... jeg vet ikke... Det må ha vært selen jeg spiste i går... Vanligvis våser jeg ikke 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. november 2002 Forfatter Skrevet 30. november 2002 Er det førstemann til mølla.....?:-) Ja! Og nå er det du og Sussi som står først i køen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.