Gjest ung og vakker Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Nå må du gå og forberede deg til julen da gutt! Har du funnet frem adeventsstaken din? 0 Siter
Alisha Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 I know... jeg vet ikke... Det må ha vært selen jeg spiste i går... Vanligvis våser jeg ikke Synes du er litt vel opphengt i den selen du åt i går. Bare innrømm det, du er begynt å bli gammel 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. november 2002 Forfatter Skrevet 30. november 2002 Nå må du gå og forberede deg til julen da gutt! Har du funnet frem adeventsstaken din? Nei, men jeg skal kjøpe meg en Frisk Asker-julekalender! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. november 2002 Forfatter Skrevet 30. november 2002 Synes du er litt vel opphengt i den selen du åt i går. Bare innrømm det, du er begynt å bli gammel Ja, jeg vet. Men det var gøy. Visste jo ikke at sånt kunne spises en gang Men vi får ta en sushi en da! 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Ja! Og nå er det du og Sussi som står først i køen Mulig jeg har _litt_ knapp tid på meg. Har et stykke å reise.... Forresten, bigami er helt ok, ikke sant? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. november 2002 Forfatter Skrevet 30. november 2002 Mulig jeg har _litt_ knapp tid på meg. Har et stykke å reise.... Forresten, bigami er helt ok, ikke sant? jaja, det er ikke noe mas. Når jeg skriver at jeg skal "ta meg en kone" så mener jeg selvsagt at jeg skal ta andres koner. Så det er greit 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Jeg tror aldri jeg har rotet med mange rødhårede på engang, så jeg vet ikke Hvem snakker om flere på en gang. Men kanskje du skulle prøve det hvis det ikke skremmer deg ) 0 Siter
Alisha Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Ja, jeg vet. Men det var gøy. Visste jo ikke at sånt kunne spises en gang Men vi får ta en sushi en da! Jeg visste heller ikke at en kunne spise sel. Jeg tror jeg kjeder meg like mye som du tydligvis gjør.. 0 Siter
Gjest Fru Rusle Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Jeg bare kødder. Eller så ror jeg meg bare pent i land ved å si at jeg kødder Neei, nå tuller du fælt ;o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. november 2002 Forfatter Skrevet 30. november 2002 Hvem snakker om flere på en gang. Men kanskje du skulle prøve det hvis det ikke skremmer deg ) Flere rødhetter på engang skremmer meg overhodet ikke 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 jaja, det er ikke noe mas. Når jeg skriver at jeg skal "ta meg en kone" så mener jeg selvsagt at jeg skal ta andres koner. Så det er greit ok :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. november 2002 Forfatter Skrevet 30. november 2002 Jeg visste heller ikke at en kunne spise sel. Jeg tror jeg kjeder meg like mye som du tydligvis gjør.. Men jeg burde ikke kjede meg. Sjåføren er bare litt sen... 0 Siter
naiv Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Ja! Og nå er det du og Sussi som står først i køen hehe 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. november 2002 Forfatter Skrevet 30. november 2002 Neei, nå tuller du fælt ;o) Nei, vi snakker om blodig alvor! 0 Siter
Alisha Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Men jeg burde ikke kjede meg. Sjåføren er bare litt sen... Åja, du er bare full du, derfor du våser.. Jeg våser fordi jeg kjeder meg jeg. Tips til hva jeg skal finne på? 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Flere rødhetter på engang skremmer meg overhodet ikke Jeg tror flere damer hadde skremt meg. Dersom de hadde hatt rødt hår ved siden av., Hjelp 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. november 2002 Forfatter Skrevet 30. november 2002 Åja, du er bare full du, derfor du våser.. Jeg våser fordi jeg kjeder meg jeg. Tips til hva jeg skal finne på? Jeg er ikke så full enda. Bare drukket 9 øl over ganske mange timer. Tja... fly til asker? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. november 2002 Forfatter Skrevet 30. november 2002 Jeg tror flere damer hadde skremt meg. Dersom de hadde hatt rødt hår ved siden av., Hjelp Damer skremmer meg ikke, med mindre Moskva Marit og hennes venninner forbarmer seg over meg 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Nei, vi snakker om blodig alvor! Huff da, blodig også. Ja ja....;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. november 2002 Skrevet 30. november 2002 Damer skremmer meg ikke, med mindre Moskva Marit og hennes venninner forbarmer seg over meg Men hadde ikke MoskvaMarit rødt har en periode? Uansett selv om hun er blond tviler jeg sterkt på at hun er dum. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.