Gjest crazyme Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 folk er jo ikke helt riktige jo!her ikveld satt jeg dritlei,forbanna,fornærma og grinete i tryne på toget, var da på vei hjem. etterhvert kom det på en haug med ungdommer/voksne,spiesielt mange gutter. de fleste dritings, og alle vet at dritings gutter ikke eier ett snev av sjenanse...så kommer den ene etter den andre,plumper ned ved siden av meg og babbler i vei..."hvorfor er du så sur da"? etterfølgt av hva heter du,hvor bor du, det er vel ikke mulig og få mob. nr ditt osv...det laytterligste jeg har hørt var da en satte seg ved siden av veninna mi og sa "er det lenge siden du har dretet da"? jeg som faktiskt hadde tenkt å holde masken som sur og sta resten av kvelden greide ikke holde meg mer, fikk totalkt latterkrampe.alle de mrkelige folka som kommer på toget altså...greit og være edru tilskuer og følge med på dem altså. en som var veldig innpåsliten skulle absolutt ha ett kyss av meg før han gikk av toget,tvingde meg nærmest..jeg klapsa til ham og sa han skulle dra seg vekk men da bare mumla han ett eller annet som "ikke mye å hale i disse jentene nei"..og 5 min etter prøvde han seg igjen. hmmm vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette men jeg synes bare det er så utrolig hva folk kan gjøre og si..nesten høydepunktet i helga dette, sitte på toget og vente på at en eller annen merkelig fyr skal ta kontakt med deg, eller bre se på de dritings folka...det er underholdning det:) en annen ting er at jeg faktiskt ble i ganske mye bedre humør etter den tog turen, etter at en sa til meg at jeg var den fineste jenta han hadde sett, og at mange spurte etter mob nr mitt...vet at de sikkert sier det til mange, men jeg var så langt nede at jeg tok til meg alt positivt de hadde på hjertet, selv om det kanskje ikke så sånn ut da må jeg si jeg likte det litt:) ikke kom og si at jeg er innbilsk eller noe nå da (selv om jeg kanskje er det..)-da synker jeg ned dit jeg var igjen...:/ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84137-dritings-folk-p%C3%A5-toget/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleDolphin Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 I knoooooow! Det er nesten du som blir flau, når det er grøftefyllerne som burde vært det. ALT er ikke lov, selv om man er full... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84137-dritings-folk-p%C3%A5-toget/#findComment-455050 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.