Gå til innhold

katolikker vs. kristne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Eg blir alltid så oppgitt når eg ser eller høyrer "katolikkar vs kristne" og ting i den duren... =sukk=

Linken frå LittleDolphin79 var ikkje så dum, men litt tørr - berekna på studentar reknar eg med, som treng ei rask oversikt til repetisjon av ting ein alt har lært. Ellers vil eg anbefale deg ein kikk på sidene til den katolske Kyrkja i Noreg som Sør gav deg peikar til.

No forutsetter naturlegvis dette at du sjølv veit kva DNK står for.

Når det gjeld dette med jul, så varierer det med kultur, norske katolikkar feirar ofte på julaften som andre nordmenn. Men vi går ikkje i kyrkja før til midnattsmesse eller på dagen 1. juledag. Midnattsmesse fordi Jesus vart født om natta. Høgtida begynner derimot på kvelden julaften fordi i den katolske tradisjon begynner høgtidene (og søndagsliturgien) kvelden før, ein arv etter jødisk sabbatsfeiring.

Kunne anbefalt deg ei veldig god bok eg nettopp har lest, Why Do Catholics Do That? av Kevin Orlin Johnson, men er usikker på kor lett det er å få tak i ho. Eg bestilte ho frå USA, ikkje noko vanleg bibliotekbok, dessverre.

Det å ta skilnader og likskapar i eit kort svar, er så og seie umogleg. Det vil ikkje gjere rettferd til den rike trua vi har i den katolske Kyrkja - og kanskje ikkje til DNK heller.

Lykke til med studiene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84167-katolikker-vs-kristne/#findComment-455120
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...