Gå til innhold

13 år eldre, gift og 3 barn!

Anbefalte innlegg

Gjest håpløst!

Forelska i SJEFEN! min.

Og for all del..det er BARE 13 år mellom oss, han er BARE gift og har BARE 3 unger! HJEEELP!

Det er meg i et nøtteskall. Det er faktisk bare jeg som klarer sånt?

MEN! det er en fordel i all elendigheten. Jeg gleder meg til å gå på jobb, de dagene han er der da...

Tenk at det faktisk skulle bli GØY å jobbe!

Ja,i går ville jeg ikke hjem. Da jeg så på klokka at det bare var en time igjen, var det trist å tenke på. Det er litt gale. Det er helt sprøtt det!

Det var ekstra kjekt i går da, for han var i så godt humør. Like før jeg skulle gå, begynte han plutselig å dele ut cola til heile gjengen (jobber på rimi som eksrtahjelp) Han gikk rundt der og sang og styra. Da hadde han vært på jobb i 12 timer. Det er beundringsverdig.

***suukkk***

Han er en sånn mann som jeg vil gifte meg med en vakker dag ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84185-13-%C3%A5r-eldre-gift-og-3-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dette er håpløst... men du er ikke den eneste som har vært i denne situsajonen... holdt på å forelske meg i sjefen min jeg også... (han er 24 år eldre, gift og har to barn... og den dag i dag står jeg for at han ser utrolig bra ut...), men så fikk jeg øynene opp for en annen kollega som bare var to år eldre...

Lykke til!!! Og uansett hva som skjer: Ikke fortell sjefen din om dine følelser for ham....

Ja, dette er håpløst... men du er ikke den eneste som har vært i denne situsajonen... holdt på å forelske meg i sjefen min jeg også... (han er 24 år eldre, gift og har to barn... og den dag i dag står jeg for at han ser utrolig bra ut...), men så fikk jeg øynene opp for en annen kollega som bare var to år eldre...

Lykke til!!! Og uansett hva som skjer: Ikke fortell sjefen din om dine følelser for ham....

Gjest ikke undertegnet

Det er ikke bare deg nei!!!

Forelskelse på arbeidsplassen er utrolilg vanlig.

Har vært forelsket i mange kollegeer iløpet av 25 år jeg! Sjefer eller ikke....

Gifte og ugifte. Noen av dem var forelsket i meg også. Det var jo ekstra spennende da. Arbeidsdagen gikk som en lek.

Har derimot bestandig vært klar på at det skal ikke bli noe mer enn det - forelskelsen.

Har sett hvordan det gikk for dem som levde ut forelskelsen på jobben. Huff og skruff.

Jeg har alltid en eller annen liten avstandsforelskelse gående på arbeidssted eller studiested. Tror egentlig jeg er forelsket i forelskelsen, men det har ingenting å si - det er en deilig følelse uansett :-)

MEN - slike forelskelser nyter man på avstand...

Jeg var forelsket i en 16 år eldre kollega en gang. Det var virkelig gøy å gå på jobben da :-)

Men jeg våget ikke gjøre noe mer med forelskelsen, og etter ca et halvt år gikk forelskelsen over, da jeg ble forelsket i en annen.

Og hadde han vært gift hadde jeg iallfall ikke gjort noe mer med forelskelsen. Best å holde seg unna sånt. Forelskelser går over før eller siden uansett.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...