Gå til innhold

Hva faen er galt med ham?

Anbefalte innlegg

For 5 måneder siden traff jeg verdens mest fantastiske fyr. Han er snill, hyggelig, ser bra ut, flink til det meste og alt det der...

Jeg var ganske rask til å falle for ham (hadde forreseten på den tiden nettopp kommet over en annen drittsekk), og var ganske sikker på at han ville det samme som meg.

Så gikk det en stund, og plutselig ville han ikke ha mer med meg å gjøre. Han overså meg.

Men så var det igjen som om ingenting hadde skjedd, og nå var jeg 100% sikker i min sak. (Jeg må samtidig si at vi var i en situasjon som gjorde at vi IKKE kunne gjøre noe med det, isåfall kunne vi vente oss de verste represalier.)

Men så igjen (over natta, bokstavelig talt), overså han meg, og hvis han var nødt til å snakke med meg ble han sur i stemmen. Det som var det verste var at det virket som om han hadde forelsket seg i en av mine gode venninner (som i likhet med meg er fullstendig opphengt i ham).

En lang tid brydde jeg meg overhodet ikke om han, men så ca. 1 måned etter ble han fryktelig kjærlig mot meg og visste ikke hva godt han kunne gjøre mot meg og øynene hans hang på meg hele tiden. En gang var vi to sekunder fra å kysse, men ble desverre avbrutt.... en annen gang var det like før noe skjedde mellom oss igjen, men så trakk jeg meg unna... (angre, angre,angre...osv...).

Og så har det på en måte vært som om han har "byttet" mellom meg og venninna mi...

For to uker siden skulle vi si et midelertidig farvel. Han holdt meg bare lenge, lenge i hånda og sa "vi ses".

Hva faen skal jeg gjøre (unnskyld uttrykket!)? Jeg trenger råd! (skal se ham igjen om en uke)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84199-hva-faen-er-galt-med-ham/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er midt oppi en samme sak selv.

Hadde et forhold over et par mnd i sommer før hun gjorde det slutt.. Og nå har hun holdt meg "småvarm" i 3 mnd!

Vært flørtende og jeg har bitt på, og så har hun trukket seg bort igjen, for så å sjarmere meg i senk enda igjen..

For bare ca 3 uker siden var det som om hun sikkert og bestemt var 100% tilbake. Hun ville komme på besøk og sa hun "ville nok ikke klare å holde fingrene unna". Jeg lot henne komme, hun hadde med søte gaver, snakket om hvor slem hun hadde vært og hun overnattet her.

Så har hun vært helt fraværende igjen ca en uke frem til jeg snakket med henne på tirsdag, da sa hun hadde vært mye hos en jobbkollega.

Jeg spurte rett ut om det var noe mellom dem, og det var det ikke.

På torsdag snakket jeg med henne, hun hadde fortsatt vært hos han. Jeg spurte rett ut igjen og da måtte hun innrømme at det var nok noe mellom dem.

Og nå har hun vært hos ham hele helgen.........

Du aner ikke hvor mange ganger jeg har sakt "faen" siden tirsdag!!

Slike folk er faens egoister som ikke tar hensyn til andre enn seg selv....

Du har ikke annet valg en å kutte ham ut. Vet det er knallftøfft når de kommer krypende tilbake... men du har intet å vinne.

..skulle så ønske jeg hadde kuttet ut hun her før det gikk så langt som det har gjort nå....

ja, ja... *medfølende klem*

Jeg er midt oppi en samme sak selv.

Hadde et forhold over et par mnd i sommer før hun gjorde det slutt.. Og nå har hun holdt meg "småvarm" i 3 mnd!

Vært flørtende og jeg har bitt på, og så har hun trukket seg bort igjen, for så å sjarmere meg i senk enda igjen..

For bare ca 3 uker siden var det som om hun sikkert og bestemt var 100% tilbake. Hun ville komme på besøk og sa hun "ville nok ikke klare å holde fingrene unna". Jeg lot henne komme, hun hadde med søte gaver, snakket om hvor slem hun hadde vært og hun overnattet her.

Så har hun vært helt fraværende igjen ca en uke frem til jeg snakket med henne på tirsdag, da sa hun hadde vært mye hos en jobbkollega.

Jeg spurte rett ut om det var noe mellom dem, og det var det ikke.

På torsdag snakket jeg med henne, hun hadde fortsatt vært hos han. Jeg spurte rett ut igjen og da måtte hun innrømme at det var nok noe mellom dem.

Og nå har hun vært hos ham hele helgen.........

Du aner ikke hvor mange ganger jeg har sakt "faen" siden tirsdag!!

Slike folk er faens egoister som ikke tar hensyn til andre enn seg selv....

Du har ikke annet valg en å kutte ham ut. Vet det er knallftøfft når de kommer krypende tilbake... men du har intet å vinne.

..skulle så ønske jeg hadde kuttet ut hun her før det gikk så langt som det har gjort nå....

ja, ja... *medfølende klem*

Takk...

Problemet er bare at det ikke er så lett å kutte ut en som er perfekt... (det er ikke bare jeg som synes det... ALLE synes det, jeg mener ALLE!!!!!!) Bortsett fra at han er en smule sjenert da.. kan det ha noe med saken å gjøre?

Annonse

Takk...

Problemet er bare at det ikke er så lett å kutte ut en som er perfekt... (det er ikke bare jeg som synes det... ALLE synes det, jeg mener ALLE!!!!!!) Bortsett fra at han er en smule sjenert da.. kan det ha noe med saken å gjøre?

Jeg skjønner, å kutte ham ut er som å gi opp liksom.. Og om det er et trekantdrama mellom deg, han og venninna di så blir det liksom å gi ham opp..

Kjenner du igjen det å føle seg litt "ovenpå" og med kontroll når han kommer krypende til deg? Og i neste øyeblikk når han vender deg ryggen så er det han som er ovenpå.

Jeg foreslår å kutte ham ut på et tidspunkt du føler deg litt "ovenpå"... før han gjør det. F.eks når han kommer til deg neste uke. Deretter spille overlegen og ikke svare han når han kontakter deg osv.. Om du har muligheter til å omgås ham så gjør det, og spill tilfreds og gi ham lite oppmerksomhet.

...så altså ikke kutte han heeelt ut, men begynne å være med å spille spillet. Dette er din aller beste sjanse til at han skal komme krypende til deg. Så må du ta kontroll og du må "leke" med han..

Dette "spillet" er noe dritt, men sånn du forteller så mener jeg at det er den eneste muligheten nå.

Kunne så ønske jeg hadde kuttet ut hun jeg har slitt med på et tidspunkt jeg følte meg "ovenpå".. Slik at jeg hadde sluppet den nedverdigende følelsen av at hun fant seg en annen rett foran nesa på meg.

Hun har lekt med meg og holdt meg småvarm i 3 mnd frem til hun endelig fant seg en annen.. Og nå trenger hun ikke meg mer.. Egoistisk og hensynsløst er det det er.

Takk...

Perfekt?

Les første innlegget ditt i denne tråden en gang til. En person som er slik mot deg, og så skriver du at han er perfekt?

Jaja, du er vel ikke medlem av blindeforbundet?

Jeg skjønner, å kutte ham ut er som å gi opp liksom.. Og om det er et trekantdrama mellom deg, han og venninna di så blir det liksom å gi ham opp..

Kjenner du igjen det å føle seg litt "ovenpå" og med kontroll når han kommer krypende til deg? Og i neste øyeblikk når han vender deg ryggen så er det han som er ovenpå.

Jeg foreslår å kutte ham ut på et tidspunkt du føler deg litt "ovenpå"... før han gjør det. F.eks når han kommer til deg neste uke. Deretter spille overlegen og ikke svare han når han kontakter deg osv.. Om du har muligheter til å omgås ham så gjør det, og spill tilfreds og gi ham lite oppmerksomhet.

...så altså ikke kutte han heeelt ut, men begynne å være med å spille spillet. Dette er din aller beste sjanse til at han skal komme krypende til deg. Så må du ta kontroll og du må "leke" med han..

Dette "spillet" er noe dritt, men sånn du forteller så mener jeg at det er den eneste muligheten nå.

Kunne så ønske jeg hadde kuttet ut hun jeg har slitt med på et tidspunkt jeg følte meg "ovenpå".. Slik at jeg hadde sluppet den nedverdigende følelsen av at hun fant seg en annen rett foran nesa på meg.

Hun har lekt med meg og holdt meg småvarm i 3 mnd frem til hun endelig fant seg en annen.. Og nå trenger hun ikke meg mer.. Egoistisk og hensynsløst er det det er.

det er bare så f... vanskelig å ikke dilte etter når han kommer krypende... selv om jeg vet det er det beste. et annet problem er at han egentlig er en j... flott fyr. Jeg fikk på et tidspunkt vite at en bekjent kanskje kunne dø etter skadene av en trafikkulykke, og jeg hadde ikke klart meg gjennom det uten ham.

Har desverre ikke anledning til å omgås han til dagelig lenger etter å ha gjort det i nesten et halvt år, for vi bor i hvert vårt land.

Perfekt?

Les første innlegget ditt i denne tråden en gang til. En person som er slik mot deg, og så skriver du at han er perfekt?

Jaja, du er vel ikke medlem av blindeforbundet?

Foreløpig ikke medlem der nei,... men det er kanskje på tide....(?)

Bortsett fra det at han oppfører seg sånn, er han svigermors drøm (bortsett fra min mors drøm da, for han er ikke norsk....)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...