Gå til innhold

Orker noen å sjekke hjemmesiden min?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Forstod ikke helt om du mener det skulle være et problem, eller om du bare lurte om andre fikk problemer?

Det vises OK, men tror bølgeeffekten på bildet er uforholdsmessig "tung" i forhold til "effekten"...

Med vennlig hilsen

Noen har hatt problemer med å laste ned siden før, så jeg har fjernet ganske mye og lurte på om det går lett nå. :-)

Noen har hatt problemer med å laste ned siden før, så jeg har fjernet ganske mye og lurte på om det går lett nå. :-)

Hei,

Jeg vet om en annen hjemmeside med en lignende "bølge-effekt" i Java/Javascript, og den klarer å krasje maskinen min. Hvis andre har hatt problemer, ville jeg "mistenke" bølgene!

Jeg hadde ikke problemer, men det tok litt tid.

*klem*

Annonse

Sorry, this site is temporarily unavailable! The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.

Access to this site will be restored within an hour. Please try again later.

http://www.geocities.com/amigadol/

Var inne på den før i dag, da gikk det "litt" tregt.. Hørte du fremdeles har musikk der... Om siden din er treg, så blir den ikke noe raskere av musikk iallfall..

Nå fikk jeg den ikke opp...

Sorry, this site is temporarily unavailable! The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.

Access to this site will be restored within an hour. Please try again later.

http://www.geocities.com/amigadol/

Sikkert for mye trafikk. :-)

Var inne på den før i dag, da gikk det "litt" tregt.. Hørte du fremdeles har musikk der... Om siden din er treg, så blir den ikke noe raskere av musikk iallfall..

Nå fikk jeg den ikke opp...

Jeg har fjernet musikk, bakgrunn, flere gifer (linker) og noen script. :-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg har et gammelt program som heter "SmartSave" genialt og enkelt. Der har du full kontroll på kvalitet, kompresjon og størrelse og kan variere disse og se resultatet straks og sammenligne med opprinnelig. Det kan du få. 2.5 MB.

Jeg har et gammelt program som heter "SmartSave" genialt og enkelt. Der har du full kontroll på kvalitet, kompresjon og størrelse og kan variere disse og se resultatet straks og sammenligne med opprinnelig. Det kan du få. 2.5 MB.

Det tar jeg gjerne i mot. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...