Gå til innhold

avføringstabeletter??

Anbefalte innlegg

Gjest takk-for-hjelpen

Har litt problemer med treg mage, og fikk et tips om at jeg burde kjøpe avføringstabeletter...

Men jeg har ikke lyst til å gi inntrykk av at jeg er en sånn hysterisk anorexia jente når jeg skal kjøpe dem på apoteket. Er det noen som har tips om merke og hvordan de virker?? Da vet jeg hva jeg skal ha på apoteket, og slipper å føle meg dum og ubekvem....;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84223-avf%C3%B8ringstabeletter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det bare er et forbigående problem du har nå, kan du jo kjøpe en pakke med Toylax - eller hva det nå heter. Det brukes før man skal inn til røntgen og må tømme systemet. Da løsner det sikkert. Om det er et varig problem tror jeg at jeg ville sett på kostholdet før jeg tenkte tabletter.

Kjøp Fiberrik i butikken isteden, og spis en eller to slike til frokost hver dag. Det holder magen i skikkelig form, og du slipper ubehaget som laxativer gir.

Jeg innbiller meg at du er en av alle de som har andre hensikter med slike tabletter enn hva de egentlig skal brukes til, så noe navn får du ikke av meg.

Ei jeg kjenner begynte å ta avføringstabletter på grunn av treg mage. Hun ble avhengig, og måtte ta slike flere ganger i uka resten av livet sitt. Det var uutholdelig å komme inn til henne de dagene hun "helst måtte sitte hjemme".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...