Gå til innhold

Hjelp, den forbanna katta!!!

Anbefalte innlegg

Gjest musmusa

Vi har et vindu på vaskerommet fra de gamle dager, med "innfelte" sprosser. Vi har vært nødt til å knuse det ene vinuet for å få gjennom røret til tørketrommelen. Kattene i nabolaget har selvfølgelig funnet et lunt sted for natta, innpå vaskerommet vårt.

Jeg har prøvd alt mulig for å holde kattene ute (har katt selv). men uten hell. Har teipet, spikret fast pappskive, to pappskiver (en fra utsiden og en på innsiden), hengt opp appelsinbåter, med pepper og dynket pappen med eddik. Likevel kommer de forbaska kattene seg inn!!!!

Hjelp, hva gjør vi nå da? Greier de ikke å rive det ned, spiser de det opp..*wæææ*

Kom med forslag alle som har noen idé!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84266-hjelp-den-forbanna-katta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Hønsenetting er nok bra. Du har lagt merke til at kattene ikke bryr seg om kjerringrådene ? De har sikkert ikke lest at de skal sky f eks klorin eller andre remedier ? Tror ikke løk funker heller. Jeg spylte dem med vannslangen, det huska de og løp som gale når de så meg. Jeg satte vannspreder der de pissa, og skrudde på vannet når de dukka opp. Uskadelig og effektivt. En nabo hengte lapp rundt halsen på dem med trusler om barbering og maling hvis eieren ikke holdt dem inne.

Hønsenetting er nok bra. Du har lagt merke til at kattene ikke bryr seg om kjerringrådene ? De har sikkert ikke lest at de skal sky f eks klorin eller andre remedier ? Tror ikke løk funker heller. Jeg spylte dem med vannslangen, det huska de og løp som gale når de så meg. Jeg satte vannspreder der de pissa, og skrudde på vannet når de dukka opp. Uskadelig og effektivt. En nabo hengte lapp rundt halsen på dem med trusler om barbering og maling hvis eieren ikke holdt dem inne.

hæhæhæhæhæ, ser for meg trynet på katteeieren når katta kjem heim med lapp om halsen... :D

svarene dine har det med å være svært underholdende lesnad, ulv :) noko seier meg at du ikkje lever eit kjedelig liv :)

Annonse

Ulv I Faarikaal

hæhæhæhæhæ, ser for meg trynet på katteeieren når katta kjem heim med lapp om halsen... :D

svarene dine har det med å være svært underholdende lesnad, ulv :) noko seier meg at du ikkje lever eit kjedelig liv :)

Litt for mye tid nå til å DOL'e. Huet mitt er fullt av alt mulig rart, pluss en uhyggelig hukommelse. Og når jeg kjeder meg tømmer jeg noe av det her. Bare bisnissen tar seg opp nå, jeg venter på den store ordren. Imens må jeg gjøre noe. Jeg har klart å snike meg med på to julebord, tre Sverigeturer og to danskebåtturer i desember.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...