Gå til innhold

Jul igjen...


DIXI

Anbefalte innlegg

Nå er det snart jul igjen. For noen er det med spenning og glede man ser frem mot alle juleforberedelsene. For andre er det med fortvilelse, fordi det vekker gamle minner eller man gruer til hva som kommer i år...

La oss prøve å få en spesiell juleførtid i år. Gå inn for å kose oss litt innimellom alt stresset og alle tankene. Stoppe opp et lite øyeblikk, ta et lite friminutt og tenke: Jeg er verdifull! Jeg betyr noe for noen! For her inne betyr vi noe for hverandre! Det kan være godt å tenke på nå det røyner på...

I helgen fikk jeg vasket og støvsuget og pyntet litt til advent. Det er levende lys over alt, lukter av grønnsåpe og røkelse, og jeg har bestemt meg for å TA tid innimellom alt stresset til å kose meg denne julen.

Kanskje du også kan gjøre det?

Nisseklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingrid26

Takk Grete for et koselig innlegg. Jeg må jo bare si at selv om jeg ikke skriver her inne lenger, så er jeg innom og leser av og til.

Og jeg suger til meg kloke ord skrevet av kloke og gode mennesker :-)

GOD JUL GRETE!

Håper jeg en dag får hilse på deg!

~ Klem ~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for fint innlegg, grete. jeg er i tilbake i drammen nå og jobber med eksamensoppgave. tegner og maler og faktisk koser meg.

rart å tenke på hvordan julen kan være en tankevekker for oss alle, både på godt og vondt. men denne julen virkelig gleder jeg meg til. skal feire den i haugesund og ikke i drammen sammen med overgriperen. tenke seg det, at denne julen faktisk kan bli en jul jeg vil se tilbake på med glede i hjertet. og mer enn noe annet ønsker jeg at julen vil bringe det samme for alle dere andre her inne. rett og slett fordi vi alle er verdifulle og fortjener bare det beste.

så godt det er å vite at vi alle er elsket, selv når vi ikke føler det selv.

og tusen takk, kjære grete for at du er her og sprer glede. takk for at du er ei julestjerne som varmer og lyser også her inne. takk for alle de gangene du har tent fyrstikken for meg.

og tro aldri at alle sorger og gleder som har fulgt med jobben her inne, har vært forgjeves. tror jeg snakker for de fleste når jeg sier: du har gjort livet lettere for mange av oss. så tenk på det, kjære grete, at denne enkle julehilsenen er fra ei jente som setter deg høyt og som ønssker deg ei julehøytid som kan gi nye skudd på livstreet, hvor hver eneste lille kvist kan pyntes med hjerter og gledeskuler. rett og slett fordi du er like verdifull som alle oss andre.

ja, for dere visste det vel, at vi alle er verdifulle, selv med de sår og arr vi bærer?!

mitt ønske for juletiden er at dere alle vil oppleve ei høytid med ny livskraft.

varme hilsner til grete, og alle dere andre, fra agapetos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grete :)

Så koselig å lese innlegget ditt! Jeg har tenkt akkurat det samme i år. I år skal jeg kose meg med desember, også den 10...

Jeg gleder meg sånn til å bli tante, og strikker søte, små plagg :). En ganske fin aktivitet i vintermørket.

Håper vi sees om ikke så altfor lenge :) Og hvis du prater med Linki, må du hilse og ønske henne god jul, fra meg!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest victoria81

Det er et koselig juleinnlegg du har skrevet ned her.Det synes jeg var koselig å lese.

Jeg gleder meg en del til å tilbringe julen sammen med familien min.Det er også en del bursdager inne i romjula innenfor familien,så det blir en del selskaper i jula på meg.

Videre så håper jeg også på at det er snø på julaften,for da blir det jo ekstra julestemning både ute og inne.

Ellers så vil jeg ønske dere alle en riktig god uke!

Har dere begynt å handle julepressanger allrede.Jeg har kommet sånn ca. halvveis med julegavene.Har familien igjen!

Adventsklem fra Victoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for fint innlegg, grete. jeg er i tilbake i drammen nå og jobber med eksamensoppgave. tegner og maler og faktisk koser meg.

rart å tenke på hvordan julen kan være en tankevekker for oss alle, både på godt og vondt. men denne julen virkelig gleder jeg meg til. skal feire den i haugesund og ikke i drammen sammen med overgriperen. tenke seg det, at denne julen faktisk kan bli en jul jeg vil se tilbake på med glede i hjertet. og mer enn noe annet ønsker jeg at julen vil bringe det samme for alle dere andre her inne. rett og slett fordi vi alle er verdifulle og fortjener bare det beste.

så godt det er å vite at vi alle er elsket, selv når vi ikke føler det selv.

og tusen takk, kjære grete for at du er her og sprer glede. takk for at du er ei julestjerne som varmer og lyser også her inne. takk for alle de gangene du har tent fyrstikken for meg.

og tro aldri at alle sorger og gleder som har fulgt med jobben her inne, har vært forgjeves. tror jeg snakker for de fleste når jeg sier: du har gjort livet lettere for mange av oss. så tenk på det, kjære grete, at denne enkle julehilsenen er fra ei jente som setter deg høyt og som ønssker deg ei julehøytid som kan gi nye skudd på livstreet, hvor hver eneste lille kvist kan pyntes med hjerter og gledeskuler. rett og slett fordi du er like verdifull som alle oss andre.

ja, for dere visste det vel, at vi alle er verdifulle, selv med de sår og arr vi bærer?!

mitt ønske for juletiden er at dere alle vil oppleve ei høytid med ny livskraft.

varme hilsner til grete, og alle dere andre, fra agapetos

agape, du er bare skjønn!

Vil bare også undertegne her på deg du skrev, du snakker nok for mange av oss ja :)

Så Grete, tusen takk fra meg også :)

Grete: btw: smi hjelper oss å starte opp dixi her. Så i starten av nyåret er vi nok i gang :) God nyhet?

Håper dere alle sammen får ei veldig god jul! Eg kommer til å være borte fra nett i meste parten av julen. Vil nok være tilbake her til dataen min på nyttårsaften. Da skal vi ha stor vennefest her. Blir nok koselig :)

Har blitt veldig glad i dere! Noen har eg blitt mer kjent med, noen mindre, men det er flott å se kor mye dere tør å vise og gi. Selv når ting er som tøffest stiller dere opp for andre... håper dere også vil lære og tørre å stille opp for dere sjøl...tørre å sette akkurat DEG på toppen av "dagsorden"!

Husk at DU er verdifull!

Førjulsklemmer fra Nica'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for fint innlegg, grete. jeg er i tilbake i drammen nå og jobber med eksamensoppgave. tegner og maler og faktisk koser meg.

rart å tenke på hvordan julen kan være en tankevekker for oss alle, både på godt og vondt. men denne julen virkelig gleder jeg meg til. skal feire den i haugesund og ikke i drammen sammen med overgriperen. tenke seg det, at denne julen faktisk kan bli en jul jeg vil se tilbake på med glede i hjertet. og mer enn noe annet ønsker jeg at julen vil bringe det samme for alle dere andre her inne. rett og slett fordi vi alle er verdifulle og fortjener bare det beste.

så godt det er å vite at vi alle er elsket, selv når vi ikke føler det selv.

og tusen takk, kjære grete for at du er her og sprer glede. takk for at du er ei julestjerne som varmer og lyser også her inne. takk for alle de gangene du har tent fyrstikken for meg.

og tro aldri at alle sorger og gleder som har fulgt med jobben her inne, har vært forgjeves. tror jeg snakker for de fleste når jeg sier: du har gjort livet lettere for mange av oss. så tenk på det, kjære grete, at denne enkle julehilsenen er fra ei jente som setter deg høyt og som ønssker deg ei julehøytid som kan gi nye skudd på livstreet, hvor hver eneste lille kvist kan pyntes med hjerter og gledeskuler. rett og slett fordi du er like verdifull som alle oss andre.

ja, for dere visste det vel, at vi alle er verdifulle, selv med de sår og arr vi bærer?!

mitt ønske for juletiden er at dere alle vil oppleve ei høytid med ny livskraft.

varme hilsner til grete, og alle dere andre, fra agapetos

Kjære deg!

FOR et nydelig innlegg, tusen takk skal du ha! Ble så glad at jeg kjente det helt ned i tærene!!!

Er sikker på at du får en fin jul i Haugesund, kos deg hos gode venner!

Takk for at du er den du er, og for at du gir så mange fine svar her inne - du er til hjelp for mange!

God klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

agape, du er bare skjønn!

Vil bare også undertegne her på deg du skrev, du snakker nok for mange av oss ja :)

Så Grete, tusen takk fra meg også :)

Grete: btw: smi hjelper oss å starte opp dixi her. Så i starten av nyåret er vi nok i gang :) God nyhet?

Håper dere alle sammen får ei veldig god jul! Eg kommer til å være borte fra nett i meste parten av julen. Vil nok være tilbake her til dataen min på nyttårsaften. Da skal vi ha stor vennefest her. Blir nok koselig :)

Har blitt veldig glad i dere! Noen har eg blitt mer kjent med, noen mindre, men det er flott å se kor mye dere tør å vise og gi. Selv når ting er som tøffest stiller dere opp for andre... håper dere også vil lære og tørre å stille opp for dere sjøl...tørre å sette akkurat DEG på toppen av "dagsorden"!

Husk at DU er verdifull!

Førjulsklemmer fra Nica'en

Kjære Nica!

Tusen takk til deg også! Herlig å få positive tilbakemeldinger av og til, må bare innrømme det!

Og YES - kjempegod nyhet at SMI hjelper til med DIXI-gruppe! Du er flink som står på og får dradd i gang dette! *Stolt av deg!*

Som Agapetos er du også en ressurs her inne som gir mange omsorgsfulle, fine og kloke svar!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et koselig juleinnlegg du har skrevet ned her.Det synes jeg var koselig å lese.

Jeg gleder meg en del til å tilbringe julen sammen med familien min.Det er også en del bursdager inne i romjula innenfor familien,så det blir en del selskaper i jula på meg.

Videre så håper jeg også på at det er snø på julaften,for da blir det jo ekstra julestemning både ute og inne.

Ellers så vil jeg ønske dere alle en riktig god uke!

Har dere begynt å handle julepressanger allrede.Jeg har kommet sånn ca. halvveis med julegavene.Har familien igjen!

Adventsklem fra Victoria

Kjære Victoria!

Det høres ut som du får en koselig jul! Er enig med deg, det er herlig med hvit jul, da kommer virkelig julestemningen krypende. Men forøvrig er jeg ikke spesielt glad i snø...

Smart å være ute i god tid med julegaver, og slippe stresset de siste dagene. Jeg har kjøpt et par, og regner med å ordne det meste i neste uke. For i år SKAL jeg ikke stresse...

Får se hvordan akkurat det går da!

God førjulstid til deg også!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grete :)

Så koselig å lese innlegget ditt! Jeg har tenkt akkurat det samme i år. I år skal jeg kose meg med desember, også den 10...

Jeg gleder meg sånn til å bli tante, og strikker søte, små plagg :). En ganske fin aktivitet i vintermørket.

Håper vi sees om ikke så altfor lenge :) Og hvis du prater med Linki, må du hilse og ønske henne god jul, fra meg!

Klem fra

Kjære Leenie!

Wow, skal du bli tante? Du må hilse og gratulere!! Det høres koselig ut, tipper det blir en del barnevakting på tante Leenie!

Håper du får en virkelig fin desember, mye kan gjøres med en positiv innstilling, og det har du jo!

Ha en fin førjulstid!

Varm klem fra Grete :-)

PS) Er veldig forelska for tiden! Sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegod idè, Grete..

Høres koselig ut hjemme hos deg... :o)

*juleklem*

Kjære Huffse-tufsa!

Ville bare gi deg en ekstra god førjulsklem, for det fortjener du! Stå på, du er tøff!

Julestjerneklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Grete for et koselig innlegg. Jeg må jo bare si at selv om jeg ikke skriver her inne lenger, så er jeg innom og leser av og til.

Og jeg suger til meg kloke ord skrevet av kloke og gode mennesker :-)

GOD JUL GRETE!

Håper jeg en dag får hilse på deg!

~ Klem ~

Kjære deg!

Savner de kloke innleggene dine her inne... bare så du vet det!

Håper det går bra med deg, og at ting faller på plass. Ting tar tid, vet du.

Vi treffes nok en dag!

GOD JUL TIL DEG OGSÅ!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Leenie!

Wow, skal du bli tante? Du må hilse og gratulere!! Det høres koselig ut, tipper det blir en del barnevakting på tante Leenie!

Håper du får en virkelig fin desember, mye kan gjøres med en positiv innstilling, og det har du jo!

Ha en fin førjulstid!

Varm klem fra Grete :-)

PS) Er veldig forelska for tiden! Sukk!

Hei Grete,

Det siste du skrev er jo en "occupational hazard" av å være i live! ;-)

Nyyyyt det, og kos dere!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grete,

Det siste du skrev er jo en "occupational hazard" av å være i live! ;-)

Nyyyyt det, og kos dere!

*klem*

Tusen takk Sør! Gjett om jeg nyter det, nå er det virkelig MIN tur!!!

Klem fra Grete :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Leenie!

Wow, skal du bli tante? Du må hilse og gratulere!! Det høres koselig ut, tipper det blir en del barnevakting på tante Leenie!

Håper du får en virkelig fin desember, mye kan gjøres med en positiv innstilling, og det har du jo!

Ha en fin førjulstid!

Varm klem fra Grete :-)

PS) Er veldig forelska for tiden! Sukk!

*gni seg i øya*

Hva sa du??? Er du forelska??? WIIIIIII!!!! Hvilken heldig mann er det vi skal gratulere??? Regner med at det ikke er en hvilken-som-helst som har passert nåløyet..! ;)

Og jeg GLLLEEEEEEDDDDEEEERRRR meg til å bli tante, ja!!! Bare spør de på Nattprat, for jeg har knapt pratet om noe annet i det siste... ;)

Det blir nok litt barnevaktsitting på meg... Særlig siden jeg har lovet både gull og grønne skoger, om jeg bare fikk bli tante... Tror de har seriøse planer om å la meg få holde det jeg har lovet. Så om dere ikke ser så mye til meg neste år, så vet dere hvorfor... :)

Jeg har SÅ lyst til å treffe deg igjen snart! Som sagt, hadde det ikke vært for bilde her på forumet, så hadde jeg jo knapt husket hvordan du ser ut...

Venter spent på oppdateringer her...

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, koselig innlegg du har skrevet... Jeg for min del har lyst til å avlyse hele jula! Jeg skal ikke ha barna på julaften, jeg har ikke jobb etter nyttår, jeg vet ikke om jeg klarer å bli ferdig med jobben jeg har nå i løpet av jula, jeg må være opplagt til å arrangere 9-års selskap for den eldste sønnen min i romjula, jeg har lyst til å reise langt pokker i vold!!! Der er jeg!! Jeg vil bare gi faen i alt akkurat nå!!

Forsøker å gi en klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...