Gå til innhold

Har nabon grunn til å være sur?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Kom hjem lørdag natt og skulle låse meg inn i oppggangen.(bor i blokk)

Rett utenfor inngangsporten stod en mann og så på meg der jeg kom mot ham.

Jeg fikk en litt ekkel følelse inni meg, men fortsatte mot døra. Da jeg kom frem til døra og skulle låse meg inn skulle han til å følge etter. Han sa at han bare skulle besøke noen som bodde i blokka. Jeg syntes det hørtes merkelig ut, så jeg dyttet ham bort og smalt igjen døra. (Er litt paranoid når jeg går alene om kvelden)

Jeg hørte ham banke på , men gikk bare fort opp og låste meg inn i leiligheten min.

Dagen etter møtte jeg en sur nabo i vakekjelleren. Det var kjæresten hennes som hadde stått ute og ventet på at hun kom hjem fra nach kvelden før..

Han hadde gitt henne en historie om en kjerring som nektet å slippe ham inn i inngangen, så han måtte stå og fryse ute..

Hva mener dere?Hadde de grunn til å bli sure?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84340-har-nabon-grunn-til-%C3%A5-v%C3%A6re-sur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nei det synes jeg ikke

Hvis han som stod ute ikke klarte å overbevise deg om at han skulle til naboen din (ved å komme med navn og mer informasjon han ikke kunne lest seg til på ringeklokken) hadde de ingen grunn til å være sure.

Hva ventet hun da, siden du ikke kjente typen hennes mener jeg?

Hun burde være glad at du ikke slipper ukjente personer inn i bygningen. Det ville jeg vært.

Si det til dama! Og trøst henne med at neste gang han står der så kjenner du han. Får bare håpe hun VIL ha han inn da. Det er jo aldri godt å vite.

Annonse

Selvsagt.

Overhysteriske kvinnfolk fortjener kjeft.

Nå var du vel litt....korttenkt?

Du hadde neppe sagt det der om du sto i like stor fare for å bli seksuelt overfalt av noen, som man er som jente.

Tenk om det var deg han hadde kjørt p...inni rompa på?

Sånt MÅ bare jenter tenke på, og derfor; ingen fremmede menn slippes inn i oppgangen midt på natta!

Nå var du vel litt....korttenkt?

Du hadde neppe sagt det der om du sto i like stor fare for å bli seksuelt overfalt av noen, som man er som jente.

Tenk om det var deg han hadde kjørt p...inni rompa på?

Sånt MÅ bare jenter tenke på, og derfor; ingen fremmede menn slippes inn i oppgangen midt på natta!

Neida, og om hun skrev alt som skjedde i deres lille samtale, så er jeg enig med deg.

Men hvis hun har prøvd å snakke med han og han har forklart at han kjenner NN i 3.etg, osv, så mener jeg virkelig at hun overreagerte.

Det samme hvis hun bare har stikki forbi han, vettskremt og jævlig uten å tørre å snakke med han.

Så skremmende er trossalt ikke landet vi lever i. I hvertfall ikke per dags dato.

Annonse

Gjest Pricilla

Synes ikke hun bør være sur.. Skjønner at du ble skremt, kunne jo ikke vite omd et var en gal fyr som ahdde planer om å dra deg ned i kjellern og voldta deg.. Sånt skjer!

Hadde han smilt og sagt "Hei, jeg er kjæresten til NN, hun er ikke hjemme, men tenkte jeg skulle vente i gangen". DA hadde det vært noe annet, men ikke hvis fyren ser lumskt på deg og sniker seg etter deg inn.. Da hadde jeg kanskje brukt tåregassen min jeg! ; ) SÅ paraniod er jeg da..

hehe... du handlet etter instinktene....

Jeg snek meg inn i blokka til eksen min ve då smile pent til en nabo jeg... han hadde nok ikke sluppet meg inn hvis han visste hva jeg hadde fore... men jeg ser jo så søt og snill ut at sikkert også DU hadde sluppet meg inn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...