Gå til innhold

Bo to stykker på hotellrom registrert på 1. Lov?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

17

• punkyB

7

• Cmoo

2

• Sør

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Selvfølgelig ikke !! SÅ lenge han ikke har betalt for et dobbeltrom - det har han garantert ikke.

Men jenta over skrev da ingenting i forhold til om han har betalt for dobbeltrom, eller ikke.

Dessuten er det uansett uvesentlig. Man kan ha så mange man vil på rommet sitt.

Gjest Respesjonist

Men jenta over skrev da ingenting i forhold til om han har betalt for dobbeltrom, eller ikke.

Man betaler for hvor mange senger som blir brukt.

Enkeltrom finnes knapt på hoteller lenger, og det er helt normalt at man får dobbeltrom.

I prisene står det klart på dobbeltrom: Pr. person i dobbeltrom.

Annonse

Betaler han dobbelt hvis han bor der alene er han jo idiot.

Men jeg har ikke tenkt å lage en stor diskusjon om dette .... (tror jeg *S*). Jeg tror ikke hun har lov sånn rent juridisk , men jeg tror heller ikke at hun blir arrestert hvis hun gjør det.

Enkeltrom finnes knapt på hoteller lenger, og det er helt normalt at man får dobbeltrom.

"I prisene står det klart på dobbeltrom: Pr. person i dobbeltrom."

Jeg har aldri opplevd dette når jeg har bestilt hotellrom, og de siste årene har jeg vært en del innom forskjellige hoteller.

Betaler han dobbelt hvis han bor der alene er han jo idiot.

Men jeg har ikke tenkt å lage en stor diskusjon om dette .... (tror jeg *S*). Jeg tror ikke hun har lov sånn rent juridisk , men jeg tror heller ikke at hun blir arrestert hvis hun gjør det.

Men han betaler jo uansett ikke dobbelt. Et dobbeltrom koster jo trossalt ofte ikke mer enn hundringsen mer enn et enkeltrom.

"I prisene står det klart på dobbeltrom: Pr. person i dobbeltrom."

Jeg har aldri opplevd dette når jeg har bestilt hotellrom, og de siste årene har jeg vært en del innom forskjellige hoteller.

Hei,

Det er nok fordi måten du har oppført deg på gjorde at du ikke talte som "person", men heller som kjæledyret til din medreisende! *lol*

;-)

Med vennlig hilsen

Men han betaler jo uansett ikke dobbelt. Et dobbeltrom koster jo trossalt ofte ikke mer enn hundringsen mer enn et enkeltrom.

Selvfølgelig er det ikke så mye mer. Men da betaler han jo for to. Hun her har tenkt å snike seg inn på rommet så vidt jeg forstår.

Hei,

Det er nok fordi måten du har oppført deg på gjorde at du ikke talte som "person", men heller som kjæledyret til din medreisende! *lol*

;-)

Med vennlig hilsen

Det er jo i og for seg godt mulig :)

Men poenget er at ingen på hotellet spør hvor mange som skal bo på rommet. De spør bare om man skal ha enkelt eller dobbeltrom.

Annonse

Selvfølgelig er det ikke så mye mer. Men da betaler han jo for to. Hun her har tenkt å snike seg inn på rommet så vidt jeg forstår.

Nei, han betaler ikke for to. Rommet har sengeplass til to, men det vil ikke si at han betaler noe mindre selv om han er der alene. Bestiller man dobbeltrom så betaler man for dobbeltrom, helt uavhengig om det bor en eller to på rommet.

Og dobbeltrom er selvsagt ikke dobbelt så dyrt som enkeltrom.

Hei

Jeg booker hotel, og de prisene jeg får opp er pr rom, om det så er dobbelt eller enkelt. Ikke pr pers i dobbeltrom.

Nei, dette er nok ikke lov. Det som skjer når man blir tatt er en heller pinlig seanse med hotellets nattevakt og dersom de er greie slipper man med å betale for seg, dvs. man betaler det et koster å bo på et rom for en natt!

*rødmer ved tanken*

Nei, han betaler ikke for to. Rommet har sengeplass til to, men det vil ikke si at han betaler noe mindre selv om han er der alene. Bestiller man dobbeltrom så betaler man for dobbeltrom, helt uavhengig om det bor en eller to på rommet.

Og dobbeltrom er selvsagt ikke dobbelt så dyrt som enkeltrom.

Nei nei nei - sjekk hva resepsjonisten skriver !!!! *S*

Du får som regel dovveltrom fordi de har færre enkeltrom. Men selvfølgelig betaler du akkurat det samme. Og kommer det en person til på rommet skal den betale ekstra. Selvfølgelig ikke dobbel pris .

Nei nei nei - sjekk hva resepsjonisten skriver !!!! *S*

Du får som regel dovveltrom fordi de har færre enkeltrom. Men selvfølgelig betaler du akkurat det samme. Og kommer det en person til på rommet skal den betale ekstra. Selvfølgelig ikke dobbel pris .

Dette har jeg aldri erfart. Jeg har for øvrig alltid bestilt dobbeltrom, men ingen har spurt hvor mange som skal bo på rommet.

Dette har jeg aldri erfart. Jeg har for øvrig alltid bestilt dobbeltrom, men ingen har spurt hvor mange som skal bo på rommet.

Sier du at du skal ha et dobbeltrom så betaler du vel for det. Jeg mente at hvis man bestiller enkeltrom så kan det være at man får dobbeltrom for det. Men da betaler man fremdeles bare for enkeltrom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...